ژل لایه بردار برطرف کننده جای جوش سبوما آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۳۶۴,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

جوش صورت به خودی خود باعث بد شدن ظاهر پوست و تاثیر منفی روی زیبایی صورت می شود اما بدتر از جوش ها، لک و اسکار های باقی مانده از جوش است که به سختی درمان می شوند. از موثرترین روش ها برای درمان جای جوش ها لایه برداری پوست است. ژل لایه بردار برطرف کننده جای جوش سبوما آردن محصولی موثر جهت لایه برداری و رفع آثار باقی مانده از جوش صورت است.

موثرترین ماده موجود در این محصول نیاسین آمید یا ویتامین ب ۳ است که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است و باعث تحریک سنتز کلاژن و الاستین و افزایش خاصیت الاستسیته پوست می شود. این ماده با کاهش تولید ملانین، روشن کننده پوست است و قادر است آثار به جای مانده از جوش را برطرف کند. از دیگ ترکیبات موجود در این محصول می توان به اسید سالیسیلیک، عصاره هاماملیس، عصاره لیکوریس و ژل آلوئه ورا اشاره کرد.

استفاده منظم از ژل لایه بردار برطرف کننده جای جوش سبوما آردن به علت داشتن خاصیت کراتولیتیک باعث لایه برداری ملایم پوست و نفوذ پذیری بهتر اسید سالیسیلیک به درون پوست شده و باعث انحلال ماده بین سلولی، تسریع پوسته ریزی و برطرف نمودن لایه شاخی پوست می شود. این محصول منافذ پوستی را باز نموده و موجب کاهش قرمزی و تورم جوش ها و رفع آثار باقی مانده از آن ها از روی پوست می شود. به علت وجود هیالورونیک اسید در این ژل استفاده از آن باعت خشکی و حساس شدن پوست نمی شود.

ژل لایه بردار برطرف کننده جای جوش سبوما آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

20 گرم

نوع پوست

پوست چرب

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

روزانه یک الی سه بار لایه ای از ژل را روی پوست تمیز و خشک موضع مورد نظر استفاده کنید.

مجوز

۳۸/۱۴۷۰۰

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.