کرم ژل ضد چروک دور چشم C10 آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۲۳۰,۸۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

چشم ها مهمترین عضو صورت هستند که دارای پوستی بسیار نازک، حساس و آسیب پذیر بوده و زودتر از سایر نقاط بدن دچار چین و چروک یا تیرگی می شوند. کرم ژل ضد چروک دور چشم C10 آردن یکی از کار آمدترین محصولات مراقبتی و درمانی ایرانی است که علاوه بر برطرف کردن تیرگی و پف زیر چشم در کاهش خطوط ریز اطراف چشم نیز موثر می باشد.

کرم ژل ضد چروک دور چشم C10 آردن، محصولی کاملا گیاهی و ارگانیک است و از ترکیبات فوق العاده ای همچون 10% آسکوربوسیلان ویتامین C، ویتامین E، عصاره بابونه، عصاره لیکوریس، عصاره هویج و عصاره پرتقال ساخته شده است. از این رو دارای خواص ضد التهابی، التیام بخش، ترمیم کننده، آنتی اکسیدان، مرطوب کننده، تقویت کننده و ضد چروک بسیار قوی می باشد. کرم ژل ضد چروک دور چشم C10 آردن علاوه بر کاهش چین و چروک اطراف چشم، موجب رفع تیرگی و پف اطراف چشم نیز شده و با تقویت، ترمیم و استحکام پوست دور چشم از افتادگی پلک پیشگیری می کند. همچنین به واسطه ترکیبات آنتی اکسیدان و مرطوب کننده ها، از پوست دور چشم در برابر رادیکال های آزاد و سایر آلودگی هوامحافظت کرده و موجب لطافت، شادابی و شفافیت پوست خواهد شد.

 

کرم ژل ضد چروک دور چشم C10 آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

15 گرم

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

روزانه دوبار، صبح و شب مقدار کافی از فراورده را روی پوست کاملا تمیز و خشک ناحیه دور چشم بمالید. سپس با حرکات ضربه‌ای و ملایم نوک انگشتان دست، کرم را از داخل به سمت خارج ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

مجوز

۳۸/۱۴۰۸۵

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.