لوسیون رولی ضد آفتاب فاقد رنگ SPF50 پریم

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۴۱۵,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

سوختگی با نور خورشید علاوه بر ایجاد لک و تیرگی، می تواند به پیری پوست و حتی سرطان های پوستی  منجر شود. از این رو استفاده از محصولات ضد آفتاب برای همه ی گروه های سنی ضروری می باشد. لوسیون رولی ضد آفتاب فاقد رنگ SPF50 پریم یکی از کاربردی ترین محصولات ضد آفتاب ایرانی است که بدلیل فرم رولی که دارد براحتی قابل استفاده است و مخصوص افرادی که به مدت طولانی بیرون از منزل در معرض اشعه خورشید قرار دارند، ورزشکارانی که در فضای بیرون تمرینات ورزشی خود را انجام می دهند و کودکان طراحی شده است.

لوسیون رولی ضد آفتاب فاقد رنگ SPF50 پریم، بافتی سبک و فاقد مواد چربی دارد و بدون ایجاد سنگینی، چربی و براقیت در پوست به خوبی از آن در مقابل صدمات اشعه های فرا بنفش خورشید محافظت می کند. لوسیون رولی ضد آفتاب فاقد رنگ SPF50 پریم حاوی فرمولاسیون تخصصی شامل ویتامین B۳، مرطوب کننده های قوی و فیلترهای محافظت کننده از هر دو اشعه مضر UVA و UVB خورشید می باشد. همچنین در مقابل تماس با آب و تعریق بدن نیز مقاومت بسیار بالایی دارد. لوسیون رولی ضد آفتاب فاقد رنگ SPF50 پریم ضمن مرطوب کنندگی عمیق پوست، پیشگیری از خشکی پوست و محافظت در مقابل اشعه های مضر خورشید، از پیری زودرس و التهابات ناشی از آفتاب سوختگی نیز پیشگیری می کند.

 

لوسیون رولی ضد آفتاب فاقد رنگ SPF50 پریم

توضیحات تکمیلی

برند

پریم | Prime

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید. لوسیون را حداقل ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در مقابل آفتاب بر روی پوست خشک و تمیز ماساژ دهید.

مجوز

۲۳۴۵۱/۵۶

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.