پودر دکلره آیس آرکانوم بیول

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۴۶,۸۷۵

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

هنگام رنگ کردن موها اگر بخواهیم موهای طبیعی را بیش از 4 درجه روشن کنیم نیاز به عملی به نام دکلره وجود دارد. دکلره یا دکلراسیون فرآیندی است که طی آن پیگمنت های طبیعی مو از ساختمان آن خارج می شوند. برای عمل دکلره از ماده ای به نام پودر دکلره به همراه اکسیدان استفاده می شود. دکلره کردن می تواند به مو آسیب های جدی وارد کند و باعث خشکی و شکنندگی موها شود. برای جلوگیری از این موارد باید از مواد مرغوب جهت دکلره استفاده شود.

پودر دکلره آیس آرکانوم بیول یک محصول مرغوب جهت دکلره کردن موها و رساندن موها به پایه دلخواه است. این محصول مناسب برای افرادی است که دارای پوست حساس هستند و پس از دکلره و رنگ مو دچار التهاب می شوند. پودر دکلره آیس آرکانوم بیول حاوی صمغ گیاهی است و حداقل عوارض را روی پوست و موها ایجاد می کند. این محصول فاقد گرد و غبار است و برای افرادی که مشکلات تنفسی و حساسیت دارند ایجاد ناراحتی نمی کند. پودر دکلره آیس آرکانوم بیول حاوی ترکیبات خنک کننده است و هنگام استفاده باعث خنک شدن و پیشگیری از سوزش و التهاب پوست سر می شود همچنین از زرد یا قرمز شدن پوست سر در اثر دکلره جلوگیری می کند.

پودر دکلره آیس آرکانوم بیول

توضیحات تکمیلی

برند

Biol | بیول

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

40 میلی لیتر

نوع مو

موی چرب, موی خشک, موی معمولی

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار کافی از پودر دکلره را باتوجه به این که تا چه شماره‌ای می‌خواهید پایه موی خود را روشن کنید با اکسیدان ترکیب کرده و روی موها بمالید.

مجوز

56ظ249

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.