ژل شستشوی آبرسان صورت هیدراسل لایسل

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۲۱۰,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شستشوی صورت با استفاده از شوینده های غیر استاندارد باعث وارد شدن اسیب های مختلفی به پوست خواهد شد، زیرا این شوینده ها باعث کاهش رطوبت طبیعی پوست شده و در طولانی مدت می تواند آسیب های مختلفی از جلمه خشکی و کشیدگی به پوست وارد کند، لذا استفاده از شوینده ای مناسب با خاصیت رطوبت رسانی می تواند در بهبود سلامت سلول های پوستی موثر باشد. ژل شستشوی آبرسان صورت هیدراسل لایسل یک شوینده غیر صابونی بسیار مناسب و با کیفیت بوده که می تواند با آبرسانی موثر سلول های پوستی، در کاهش خشکی پوست صورت موثر باشد. این شوینده به خوبی تمامی آلودگی های پوستی را از بین برده و با پاکسازی منافذ پوست صورت، موجب بهبود تنفس پوستی می گردد.

ژل شستشوی آبرسان صورت هیدراسل لایسل با رطوبت رسانی موثر، باعث عدم ایجاد خشکی پوست شده و می تواند در کاهش چروک های پوستی موثر باشد. این ژل شستشو با تحریک سلول ها به ساخت کلاژن در جوانسازی پوست نیز تاثیر فراوانی دارد. ویتامین های موجود در ژل شستشوی آبرسان صورت هیدراسل لایسل از پوست صورت در برابر آسیب های مختلف جلوگیری خواهد کرد. ژل شستشوی آبرسان صورت هیدراسل لایسل با لایه برداری ملایم در روشن سازی پوست صورت نیز موثر می باشد.

 

ژل شستشوی آبرسان صورت هیدراسل لایسل

توضیحات تکمیلی

برند

لایسل | Liesel

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

150 میلی لیتر

نوع پوست

پوست خشک

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا صورت خود را با آب مرطوب نموده سپس مقدار کمی از ژل شستشو را کف دست ریخته به پوست صورت بمالید و ماساژ دهید.پس از1 دقیقه شستشو دهید.صبح و شب صورت خود را با ژل شستشو دهید.

مجوز

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.