کرم اوره 20% اگزولیفت درمالیفت

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

یکی از مشکلات پوستی ناخوشایند، مشکل خشکی پوست است. این عارضه در اثر تولید ناکافی چربی، ژنتیک، کمبود ویتامین های A و B، استفاده زیاد از لوازم آرایشی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، باد و سرما، کم کاری تیروئید، دیابت، داروهای ضد اسپاسم و آنتی هیستامین و بیماری هایی نظیر درماتیت، اگزما، پسوریازیس و سبوره ایجاد می شود.

کرم اوره 20% اگزولیفت درمالیفت محصولی مناسب جهت درمان خشکی پوست است. این کرم حاوی اوره، اوسرین، لاکتیک اسید، روغن گل مغربی و روغن شاهدانه است. اوره باعث افزایش رطوبت درون پوست، کاهش ضخامت لایه شاخی و تقویت سد دفاعی پوست می شود. اوسرین باعث ایجاد یک لایه محافظتی روی پوست و پیشگیری از تبخیر آب درون پوست می شود. لاکتیک اسید یک مرطوب کننده قوی است که تاثیر خوبی در درمان خشکی پوست دارد. روغن شاهدانه غنی از آنزیم‌ها، پروتئین‌ها و امگا 3، 6، 9 است و باعث تسکین خارش، التهاب و خشکی پوست می شود. روغن گل مغربی غنی از امگا 3 و 6 است و موجب افزایش رطوبت پوست، افزایش استحکام و تقویت خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

کرم اوره 20% اگزولیفت درمالیفت با داشتن موثرترین ترکیبات جهت رفع خشکی پوست یک نرم کننده و مرطوب کننده عالی است که استفاده از آن باعث رفع پوسته ریزی و حالت فلسی، رفع پینه و میخچه، ضخیم شدگی و ترک خوردگی پوست و زبری و تیرگی در نواحی مانند آرنج، زانو، پاشنه و قوزک پا می شود و فاقد الکل، پارابن، رنگ و اسانس می باشد.

کرم اوره 20% اگزولیفت درمالیفت

توضیحات تکمیلی

برند

درمالیفت | Dermalift

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

40 میلی لیتر

نوع پوست

پوست خشک

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

کرم مرطوب کننده اگزولیفت را صبح ها و شب ها بر روی پوست تمیز و خشک دست و بدن مالیده و به آرامی ماساژ دهید.

مجوز

56/25754

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.