کرم تقویت کننده ناخن رینوال اینتنس نئودرم

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۰۱,۹۷۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

ناخن ها نیز مانند تمام نقاط بدن به مراقبت و رسیدگی نیاز دارند. عدم رسیدگی به ناخن ها، به مرور زمان موجب خشکی، شکنندگی و از بین رفتن فرم طبیعی آنها می شود. کرم تقویت کننده ناخن رینوال اینتنس نئودرم یکی از تخصصی ترین محصولات ایرانی جهت مراقبت از ناخن و پوست اطراف آن است که با تقویت و رطوبت رسانی به ناخن ها موجب استحکام، نرمی و درخشندگی آنها می شود.

کرم تقویت کننده ناخن رینوال اینتنس نئودرم حاوی فرمولاسیونی تخصصی از موثرترین ترکیبات تقویت کننده، آنتی اکسیدان، رطوبت رسان و مغذی ناخن ها همچون کراتین هیدرولیز شده، روغن جوجوبا، ویتامین A و E، اسید لاکتیک و اسید آمینه سیستین می باشد. مصرف مداوم کرم تقویت کننده ناخن رینوال اینتنس نئودرم به مدت ۴ تا ۶ هفته هر شب، موجب ایجاد لایه محافظتی روی ناخن ها شده که علاوه بر جلوگیری از خشکی آنها و ایجاد نرمی، براقیت و استحکام در ناخن، با تقویت، آبرسانی و مرطوب کنندگی عمیق ناخن ها، از ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن پوست اطراف آن نیز پیشگیری می کند. همچنین حاوی ترکیبات لایه بردار ملایم و آنتی اکسیدان قوی است و با لایه برداری سطحی از ناخن ها و حذف رادیکال های آزاد به حفظ سلامت و زیبایی ناخن ها و یکدست و شفاف شدن ظاهر آنها کمک می کند.

 

کرم تقویت کننده ناخن رینوال اینتنس نئودرم

توضیحات تکمیلی

برند

نئودرم | Neuderm

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

15 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار مناسب از کرم را روی ناخن و پوست اطراف آن قرار داده و تا جذب کامل ماساژ دهید. از آنجا که روند رشد و جایگزینی ناخن کند است، جهت حصول نتیجه لازم مصرف کرم را به مدت ۴ تا ۶ هفته هر شب ادامه دهید.

مجوز

۹۴۲۲۹۰۳۴۹۲۹۹۳۹۱۲

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.