ژل شستشوی صورت اکسپرتیج آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۳۴۶,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

در طول شبانه روز سطح پوست صورت به دلیل تماس با عوامل خارجی و استفاده از مواد آرایشی، چربی و سلول های مرده تولید می کند. برای حفظ شادابی و سلامت پوست لازم است که این آلودگی ها از سطح پوست تمیز شوند. استفاده از محصولات شوینده، به خصوص ژل های شستشو می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای حذف این آلودگی ها و شستشوی صورت باشد.

ژل شستشوی صورت اکسپرتیج آردن، یکی از بهترین شوینده های ایرانی است که با ترکیبات ملایم و غیر صابونی مخصوص انواع پوست تولید می شود. PH بکار رفته در این محصول کاملا متناسب با ساختار پوست است و باعث ایجاد حساسیت یا خشکی در پوست نمی شود. فرمولاسیون تخصصی این شوینده حاوی ترکیبات و عصاره های گیاهی نظیر پروتئین سویا، پانتنول، هیالورونیک اسید،عصاره برگ چای سبز و ژل آلوئه ورا می باشد که دارای خواصی ضد التهابی، ترمیم کننده، تقویت کننده، نرم کننده و مرطوب کننده هستند و بدون ایجاد حساسیت، خشکی، تحریک پوست یا ایجاد جوش  آن را کاملا پاکسازی می کند.

ژل شستشوی صورت اکسپرتیج آردن ضمن پاکسازی عمیق پوست، نرم کننده، تقویت کننده و مرطوب کننده آن است و به ترمیم سریع آسیب های پوستی و رفع خشکی پوست نیز کمک می کند.

 

ژل شستشوی صورت اکسپرتیج آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

150 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار کافی از فرآورده را به کمک دست ها بر روی پوست مرطوب و خیس صورت و گردن مالیده و به آرامی ماساژ دهید سپس با آب ولرم به طور کامل شستشو نمایید.

مجوز

38/14270

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.