سرم دور چشم آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۹۸۳,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

همانطور که می دانید پوست دور چشم بافت حساس تری نسبت به سایر نقاط بدن دارد و به همین خاطر باید برای حفظ سلامت پوست این ناحیه دقت بیشتری داشته باشیم. افزایش سن، قرارگیری در معرض نور خورشید، مواد شیمیایی و … در چروک شدن پوست ناحیه دور چشم موثر هستند لذا به همین خاطر استفاده از کرم ها و سرم های دور چشم برای حفظ سلامت این ناحیه بسیار توصیه می شود. سرم دور چشم آردن یک محصول با کیفیت است که در حفظ سلامت پوست دور چشم بسیار موثر می باشد. این سرم به علت عصاره های طبیعی مانع از خشکی پوست ناحیه دور چشم شده و در حفظ سلامت آن نقش اساسی ایفا می کند.

سرم دور چشم آردن حاوی عصاره کالاندولا است که این عصاره برای پوست مزایا بسیار زیادی دارد، تحقیقات انجام شده روی این عصاره نشان داده است که می تواند با تقویت هیدراتاسیون و سفتی پوست در کاهش چروک های پوستی موثر باشد. همچنین این سرم به علت داشتن خاصیت مرطوب کنندگی بالا باعث حفظ رطوبت سلول های این ناحیه شده و در نتیجه نرمی پوست دور چشم را به دنبال دارد. عصاره چای سبز به کار رفته در سرم دور چشم آردن دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است که می تواند باعث کاهش بیماری های ناحیه دور چشم شود.

سرم دور چشم آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

مجوز

38/14047

حجم

15 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

روزانه ۲ بار صبح و شب به مقدار کافی از فراورده را بر روی پوست کاملا تمیز و خشک ناحیه دور چشم از داخل به سمت خارج با نوک انگشتان، با حرکت ضربه‌ای و ملایم مالیده شود تا کاملا جذب شود.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.