فوم شستشوی پوست چرب ویتالیر

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۲۳۹,۷۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

در پایان روز پوست صورت به طور کامل آلوده شده و باید با استفاده از روش های مختلف این آلودگی ها را به طور کامل از سطح پوست پاک کرد، یکی از روش های تمیز کردن پوست، استفاده از فوم های شستشو می باشد. فوم شستشو صورت ویتالیر به خوبی آلودگی های پوستی را پاک کرده و با پاکسازی منافذ، باعث بهبود تنفس پوستی می شود. این فوم مناسب برای پوست های چرب بوده و با کنترل میزان چربی پوست، در کاهش جوش های پوستی موثر می باشد. فوم شستشو صورت ویتالیر دارای یک پمپ نرم از جنس سیلیکون می باشد و باعث وارد شدن آسیب به پوست نخواهد شد.

فوم شستشو صورت ویتالیر حاوی ویتامین C بوده و باعث نرمی پوست می شود. از طرفی ویتامین C منبع غنی از آنتی اکسیدان می باشد و به همین دلیل این فوم شستشو باعث کاهش احتمال ابتلا به بیماری های پوستی خواهد شد. فوم شستشو صورت ویتالیر دارای خاصیت رطوبت رسانی بالایی بوده و با ابرسانی موثر سلول های پوستی، در افزایش نرمی پوست موثر می باشد. فوم شستشو صورت ویتالیر با حفظ رطوبت پوست باعث از بین رفتن خشکی شده و در استفاده طولانی مدت می تواند در جوانسازی پوست نیز موثر باشد.

ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمایید. سپس با فشار دادن و پمپ کردن مقدار مناسبی از فوم، برس سیلیکونی را به صورت دورانی روی پوست صورت ماساژ دهید و بگذارید فوم تمام صورت را بپوشاند.

توضیحات تکمیلی

برند

ویتالیر | vitalayer

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

مجوز

56/25936

حجم

150 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمایید. سپس با فشار دادن و پمپ کردن مقدار مناسبی از فوم، برس سیلیکونی را به صورت دورانی روی پوست صورت ماساژ دهید و بگذارید فوم تمام صورت را بپوشاند.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.