کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم آیسول

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۲۱۵,۷۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

پوست دور چشم ده مرتبه از پوست دیگر نواحی صورت نازک تر می باشد. زمانی که پوست حساس دور چشم در تماس با اشعه های مضر نور خورشید قرار گیرد، کلاژن آن تجزیه می شود، به همین دلیل پوست دور چشم زودتر از پوست صورت، دچار پیری و چین و چروک می شود.

به دلیل حساس بود پوست دور چشم، امروزه محصولات مراقبتی بسیاری برای آن تولید و عرضه شده است. یکی از این محصولات که به صورت تخصصی برای پوست اطراف چشم فرموله شده است، کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم آیسول می باشد.

کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم آیسول سازگاری بالایی با پوست دور چشم دارد. این محصول همانند سایر ضد آفتاب ها دارای فیلترهای شیمیایی نمی باشد، بنابراین سبب حساسیت، قرمزی، سوزش و تورم چشم ها نمی شود.

کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم آیسول دارای فیلترهای فیزیکی است. این کرم قدرت حفاظتی مناسبی دارد و از پوست دور چشم در مقابل اشعه های مضر UVA و UVB نور خورشید محافظت می کند. فرمولاسیون کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم آیسول فاقد پارابن، اسانس و ترکیبات حساسیت زا است و ضمن محافظت از پوست در برابر اشعه های نور خورشید، از پوست در برابر رادیکال های آزاد هم محافظت می نماید. این محصول حاوی ترکیبات مرطوب کننده است و با رطوبت رسانی پوست دور چشم، به لطافت، شادابی و نرمی پوست کمک می کند. علاوه بر این، دارای رنگدانه بوده و قدرت پوشانندگی خوبی دارد، به طوری که می تواند سیاهی و تیرگی پوست دور چشم را به خوبی بپوشاند.

کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم آیسول

توضیحات تکمیلی

برند

آیسول | Eyesol

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

15 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب، روی پوست تمیز مالیده شود و هر دو ساعت یک بار آن را تجدید کنید.

مجوز

56/23171

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.