نوار تست قند خون گالا

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

دیابت از جمله بیماری هایی است که دارای سه نوع متفاوت است. دیابت نوع 1، دیابت نوع 2 و دیابت حاملگی. در دیابت نوع 1 بدن قادر به تولید انسولین نیست در نتیجه قند در خون انباشته می شود. در دیابت نوع 2 انسولین تولید می شود اما میزان آن کافی نیست و تاثیری روی قند خون ندارد. دیابت حاملگی نیز در دوران بارداری اتفاق افتاده و با رعایت رژیم غذایی قابل کنترل است.

افراد مبتلا به دیابت باید بصورت روزانه میزان قند خون خود را چک کنند که برای این کار به دستگاه اندازه گیری قند خون و نوار تست قند خون نیاز دارند. نوار تست قند خون گالا محصولی با کیفیت جهت اندازه گیری میزان قند خون است. این نوار برای اندازه گیری قند خون به 0.5 میکرولیتر خون نیاز داد. نوار تست قند خون گالا به سرعت خون را جذب می کند و در عرض 5 ثانیه میزان قند خون را مشخص می کند. محدوده قند خونی که توسط این نوار نشان داده می شود بین 20 تا 600 میلی گرم/دسی لیتر است. این محصول دارای تاییدیه از آزمایشگاه رفرانس اداره تجهیزات پزشکی ایران است.

نوار تست قند خون گالا

توضیحات تکمیلی

برند

Gala | گالا

کشور سازنده

تایوان

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

تعداد در بسته

50 عدد

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

نوار را وارد دستگاه نمایید، بعد از نمایش علامت چشمک زن، قطره خون نمونه را بر روی نوار بگذارید. بعد از ۵ ثانیه شما نتیجه را مشاهده خواهید نمود.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.