کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 اسکن اسکین مخصوص پوست نرمال و مختلط

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

نور خورشید در عین فواید بسیاری که برای موجودات زنده دارد می تواند بیشترین صدمات را به پوست انسان وارد کند. پرتوهای فرابنفش نور خورشید به شدت برای پوست مضر بوده و می توانند منجر به سوختگی، ایجاد چین و چروک، لک های پوستی و سرطان پوست شوند. برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید استفاده از کرم های ضد آفتاب بسیار ضروری می باشد. کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 اسکن اسکین مخصوص پوست نرمال و مختلط ساخت ایران، یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب موجود در بازار است که علاوه بر محافظت کامل پوست در برابر اشعه های UVA و UVB، قدرت پوشانندگی بسیار بالایی نیز داشته و می تواند به عنوان کرم پودر آرایشی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 اسکن اسکین مخصوص پوست نرمال و مختلط با رنگ بژ طبیعی، بافتی بسیار سبک با پخش عالی و جذب سریع روی پوست داشته و بدون ایجاد سنگینی ،حس چرب بودن و ماسیدگی، پوست را به طور کامل پوشش می دهد. این محصول کاملا ضد تعریق و مقاوم است و می تواند تا چندین ساعت از پوست به خوبی در برابر نور خورشید محافظت کند. همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهاب است و  ضمن محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و آلودگی های هوا، منجر به کاهش التهابات پوستی و تنظیم ترشح چربی پوست می گردد.

 

کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 اسکن اسکین مخصوص پوست نرمال و مختلط

توضیحات تکمیلی

برند

اسکن اسکین | Scan Skin

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

40 میلی لیتر

نوع پوست

پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

پیش از قرار گرفتن در معرض آفتاب، کرم را بر روی پوست بمالید، هر دو ساعت یکبار تجدید کنید. پس از شنا کردن و تعریق زیاد استفاده مجدد کرم لازم است.

مجوز

1379/ظ/48

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.