شامپو ضد شوره سیکلوزینک دی اویدرم مخصوص موهای خشک

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۹۳,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

موی خشک، یکی از انواع جنس مو  است که بارزترین ویژگی آن خشک و شکننده بودن تارهای مو می باشد. افراد با این جنس مو اغلب از وز بودن موها، سخت شانه شدن آنها و ابتلا به موخوره شکایت دارند. همچنین اکثر افراد با موی خشک بدلیل خشکی بیش از حد پوست سر دچار شوره سر نیز می شوند. شوره سر علاوه بر ایجاد ظاهر نامناسب باعث بروز عوارضی نیز می شود؛ به ویژه در افرادی که موی خشک دارند با خارش شدید، قرمزی، التهاب و خشکی زیاد پوست کف سر همراه است. یکی از بهترین محصولات برای درمان شوره موی خشک استفاده از شامپوهای ضد شوره حاوی نرم کننده و روغن های طبیعی است. این محصولات می توانند به واسطه ی ترکیبات فوق العاده ی خود با آبرسانی پوست سر و بازگرداندن رطوبت طبیعی آن، به درمان شوره سر موی خشک کمک کنند. یکی از موثرترین شامپوهای ضد شوره برای موی خشک که هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است؛ شامپو ضد شوره سیکلوزینک دی اویدرم ساخت ایران می باشد. شامپو ضد شوره سیکلوزینک دی اویدرم مخصوص موهای خشک دارای PH 5.8 بوده و با حفظ چربی طبیعی پوست سر در حین شستشو از خشکی بیشتر کف سر جلوگیری می کند.

همچنین حاوی انواع ترکیبات نرم کننده، مرطوب کننده، آبرسان، تقویت کننده و درخشان کننده مو، همچون سیکلوپیروکس، زینک پیریتیون، پیروکتون اولامین و پروتئین هیدرولیزه شده ی گندم، ذرت و سویا است که می تواند با مرطوب کنندگی و آبرسانی پوست و موی سر علاوه بر درمان شوره سر شدید، موجب تقویت، طراوت، نرمی و درخشندگی مو ها نیز شود.

 

 

شامپو ضد شوره سیکلوزینک دی اویدرم مخصوص موهای خشک

توضیحات تکمیلی

برند

اویدرم | Eviderm

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

250 میلی لیتر

نوع مو

موی خشک

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

شامپو سیکلوزینک دی را روی موهای خیس مالیده و ماساژ دهید تا خوب کف کند سپس کف حاصله را ۳-۵ دقیقه روی پوست سر نگهداشته تا جذب شود. از این شامپو ۲-۳ بار در هفته و حداقل به مدت ۸ هفته استفاده کنید.

مجوز

2161220196320018

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.