ژل آلوئه ورا پس از سوختگی 94% سی گل

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۷۹,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

حتما تا به حال دچار آسیب های پوستی مانند خراش، آفتاب سوختگی، زخم و …. شده اید، برای کاهش درد و سوزش پوست استفاده از آلوئه ورا بسیار توصیه می شود، زیرا آلوئه ورا به شکل معحزه آسایی باعث بهبود و التیام پوست می شود. ژل آلوئه ورا پس از سوختگی 94% سی گل یک محصول بسیار مناسب برای پس از سوختگی می باشد، این ژل حاوی آلوئه ورا بوده و با رطوبت رسانی موثر سلول ها، به سرعت باعث التیام پوست خواهد شد. ویتامین های به کار رفته در این محصول دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و از پوست در برابر عوامل بیماری زا محافظت می کند.

ژل آلوئه ورا پس از سوختگی 94% سی گل مناسب برای سوزش آفتاب سوختگی، بریدگی های سطحی، خراشیدگی، نیش حشرات و خارش بوده و به علت داشتن الوئه ورا به سرعت موجب تسکین پوست خواهد شد. این ژل با تحریک سلول ها به ساخت کلاژن می تواند خیلی سریع باعث ترمیم قسمت های آسیب دیده پوست شود. ژل آلوئه ورا پس از سوختگی 94% سی گل دارای خاصیت ترمیم کنندگی بود و موجب ترمیم سلول های آسیب دیده پوست می شود. می توان از این ژل برای درمان و کاهش سوزش ناشی از آفتاب سوختگی نیز استفاده نمود.

ژل آلوئه ورا پس از سوختگی 94% سی گل

توضیحات تکمیلی

برند

سی گل | Seagull

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

250 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

پیش از استفاده از «ژل آلوئه‌ورا سی‌گل» ، محل سوختگی را حداقل به مدت 10 دقیقه با آب بشوئید و سپس ژل را بدون مالش روی محل قرار داده، هر نیم ساعت یا بسته به میزان نیاز، استفاده از محصول را تجدید کنید.

مجوز

6260156002288

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.