شامپو بچه پمپی فیروز

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

حمام رفتن برای کودکان بسیار خوشایند است پس شایسته است از یک شامپوی مناسب کودکان استفاده کنیم تا پوست سر و بدن آنها دچار حساسیت نشود و چشم های آنها دچار سوزش نشود تا کودک دلبندتان دچار آزار و اذیت نشود. اگر به دنبال یک شامپوی مناسب برای فرزند دلبندتان هستید، پیشنهاد ما به شما شامپو بچه پمپی فیروز است. از مزیت این شامپو این است که برای بزرگسالان هم مناسب می باشد و شما می توانید هم زمان با شستشوی فرزندتان از این شامپو استفاده کنید.

شامپو بچه پمپی فیروز حین ملایم بودن، خاصیت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد. ترکیبات این شامپو موجب افزایش حالت پذیری مو شده و از وز شدن مو جلوگیری می کند. PH این شامپو برای کودکان بسیار مناسب است. این شامپو به علت بسته بندی خود که به صورت پمپی است، استفاده از آن بسیار راحت است. شامپو بچه پمپی فیروز با فرمولاسیون ملایم و رایحه ی مطبوع خود موجب لذت بردن از استحمام برای کودکان و بزرگسالان می شود و هم چنین خوابی راحت و آرام برایشان به ارمغان می آورد و موجب ایجاد حس آرامش در کودکان می شود. . این شامپو در تقویت ریشه ی موی کودکان نقش بسزایی دارد. هم چنین کسانی که پوست سر حساسی دارند می توانند از این شامپو استفاده کنند.

شامپو بچه پمپی فیروز

توضیحات تکمیلی

برند

فیروز | Firooz

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

750 میلی لیتر

نوع مو

موهای نازک, موی آسیب دیده, موی معمولی

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا مقدار مناسبی از شامپو را روی موی خیس قرار داده، به ملایمت ماساژ دهید و پس از چند دقیقه به خوبی آبکشی نمایید. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید.

مجوز

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.