کرم ضد آفتاب آقایان SPF35 هیدرودرم

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۴۵,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

ترکیبات و فرمولاسیون کرم ضد آفتاب آقایان SPF35 هیدرودرم سبب محافظت کامل پوست در برابر تمام پرتوهای ماورا بنفش می‌شود. کمپانی هیدرودرم برای خنثی کردن آثار مخرب ایجاد شده به وسیله رادیکال های آزاد و جلوگیری از پیری زودرس پوست از ویتامین E استفاده کرده است. آلوئه ورا موجوددر این کرم سبب ترمیم پوست های آسیب دیده و تسکین پوست در مقابل تابش های نور خورشید می‌شود. نور خورشید از دو اشعه فرابنفش با طول موج بلند UVA، و اشعه فرابنفش با طول موج کوتاه UVB تشکیل می شود. اشعه UVA قدرت نفوذ به لایه درم پوست، که جز ضخیم ترین لایه های پوست است را دارد. اشعه UVB نیز سبب سوزاندن لایه سطحی پوست می‌شود. همچنین این اشعه در پیشرفت سرطان پوست نقش مهمی ایفا می کند. گاهی برخی از آقایان برای استفاده از کرم ضد آفتاب به خاطر اینکه بعضی از کرم های ضدآفتاب موجود در بازار حالت براق و چسبناکی بر روی پوست به وجود می آورد، اجتناب می کنند.

کمپانی هیدرودرم برای حل این مشکل ضدآفتابی را که ویژه آقایان میباشد به بازار عرضه کرده استکرم ضد آفتاب آقایان SPF35 هیدرودرم، بی رنگ بوده و هیچ گونه براقیت و سفید کنندگی بر روی پوست ایجاد نمی کند و همچنین فاقد چربی و غیر کومدون زا می باشد.همچنین تمامی افراد با هر نوع پوستی میتواند از ان استفاده کنند. این کرم مانع از جوش های پوستی میشود و به گونه ای تولید و طراحی شده که در برابر شستشو با آب و تعریق مقاوم باشد. این ویژگی کرم ضد آفتاب آقایان هیدرودرم سبب شده تا بتوان از آن در هنگام انجام فعالیت های ورزشی و یا شنا در استخر و دریا استفاده و از پوست خود در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کرد.

کرم ضد آفتاب آقایان هیدرودرم SPF35

توضیحات تکمیلی

برند

هیدرودرم | Hydroderm

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

رنگ

بی رنگ

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مصرف کرم ضدافتاب را هر دو ساعت یكبار تجدید فرمایید., نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید به مقدار كافی از کرم ضد آفتاب آقایان هیدرودرم SPF۳۵ را بر روی نقاطی از پوست كه در معرض تابش نور خورشید قرار دارند مالیده و به خوبی ماساژ دهید.

مجوز

۱۰۶۰۱/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.