ژل کرم ضد ترک بدن درماسیف

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

اسکار پوستی به همراه تغییر رنگ را آستریا یا خطوط کششی می گویند. در واقع آسیب لایه درم پوست سبب ایجاد خطوط آتروفیکی شده که در اکثر گروه های سنی اتفاق می‌افتد. از عمده‌ترین دلایل ایجاد خطوط کششی می توان از تغییرات شرایط فیزیولوژیکی نظیر حاملگی، بلوغ و رشد سریع بدن و اندام ها، افزایش و یا کاهش سریع وزن نام برد. البته عوامل ژنتیکی و هورمونی و مکانیکی نیز در تشکیل این خطوط نقش دارد. این خطوط اکثراً در زمان بلوغ در مناطقی از بدن که دارای رشد سریع و جهشی هستند رخ می دهد. که شایع ترین محل ایجاد شده در بانوان می‌توان بترتیب به بالای ران، لگن، باسن و سینه ها و همچنین در آقایان در شانه، بالای بازو ها، بالای ران ها، در ناحیه لامبوساکرال اشاره کرد.

کمپانی درماسیف جهت رفع این مشکل و پیشگیری از آن اقدام به تولید ژل کرم ضد ترک بدن درماسیف کرده و آن را به بازار عرضه داده است. از جمله ترکیبات موثر موجود در این کرم می توان به شی باتر، عصاره آلوورا و ویتامین e اشاره نمود. همچنین استفاده از این ترکیبات در این محصول موجب ایجاد یک آبرسان قوی شده است. ژل کرم ضد ترک بدن درماسیف سبب جلوگیری و کاهش ترک خوردگی و کشیدگی پوست بر اثر تغییراتی همچون تغییرات سریع و ناگهانی وزن، بارداری و زایمان، دوران بلوغ، تغییرات هورمونی و تغذیه نامناسب  می‌ شود.

ژل کرم ضد ترک بدن درماسیف

توضیحات تکمیلی

برند

درماسیف | Derma Safe

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

75 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

روزها و شب ها ، دو بار مقدار کافی از کرم ژل را بر روی نواحی مورد نظر با حرکات دورانی ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود. مصرف این فرآورده را تا سه ماه پس از وضع حمل ادامه دهید

مجوز

38/13008

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.