صابون ضد باکتری تی سی سی ماسینکس

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

یکی از شایع ترین عارضه های پوستی به خصوص در افراد با پوست چرب، بروز آکنه و جوش می باشد. پوست بدن از هزاران فولیکول مو تشکیل شده است. زمانی که این فولیکول ها توسط تجمع چربی، نفوذ باکتری ها و سلول های مرده پوست بسته می شوند جوش و آکنه بوجود می آیند. برای پیشگیری از بروز جوش، لازم است پوست صورت به خوبی پاکسازی و ضد عفونی شود. صابون ضد باکتری تی سی سی ماسینکس یکی از موثرترین محصولات آنتی باکتریال است که به درمان و پیشگیری از بروز جوش کمک می کند.

صابون ضد باکتری تی سی سی ماسینکس ساخت کشور ایران بوده و مخصوص پوست های چرب و جوش دار طراحی شده است. در ترکیبات صابون ضد باکتری تی سی سی ماسینکس از عناصر آنتی باکتریال، ضد قارچ، ضد حساسیت، نرم کننده و مرطوب کننده مانند تری کلوکربان،لانولین، اسید چرب نارگیل، اسید چرب سویا، موم زنبور عسل، وازلین و روغن‌های گیاهی استفاده شده است. صابون ضد باکتری تی سی سی ماسینکس علاوه بر پاکسازی عمیق و ضد عفونی پوست، از رشد باکتری های تولید کننده جوش نیز جلوگیری می کند. همچنین مصرف مداوم  و طولانی مدت آن به دلیل اینکه حاوی مواد ضد حساسیت، نرم کننده و مرطوب کننده است بدون آسیب رساندن به پوست و خشکی آن موجب تنظیم چربی پوست و درمان کامل جوش های عفونی و سر سیاه خواهد شد.

 

صابون ضد باکتری تی سی سی ماسینکس

توضیحات تکمیلی

برند

ماسینکس | Mucinex

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

120 گرم

نوع پوست

پوست چرب

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

صورت یا بدن را به صابون آغشته نمایید و برای یک دقیقه کف حاصل را روی پوست نگاه دارید. سپس با حوله به صورت ضربه‌ای خشک نمایید. در صورت احساس خشکی زیاد روی پوست، از لوسیون‌های مرطوب کننده استفاده نمایید.

مجوز

1281/ظ/21

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.