شامپو بچه ایروکس

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

کودکان نسبت به سایر گروه های سنی، پوست حساس تر و موی نازک تری دارند. از این رو انتخاب یک شامپوی مناسب برای کودک بسیار اهمیت دارد. بهترین شامپو برای کودکان، محصولی است که حاوی ترکیبات طبیعی، عصاره ها و روغن های گیاهی و ویتامین های مفید برای پوست و موی کودک باشد و چشم کودک را نیز نسوزاند.

شامپو بچه ایروکس ساخت ایران، محصولی روزانه با فرمولاسیون ملایم فاقد پارابن و مواد مضر شیمیایی است که بدون سوزش چشم و تحریک پوست سر، موی کودک را تمیز، لطیف و درخشنده می کند. در ترکیبات شامپو بچه ایروکس از عصاره های گیاهی نرم کننده، ترمیم کننده، تقویت کننده و ضد التهاب نظیر عصاره بابونه، عصاره بید کانادایی، روغن جوجوبا، پروتئین جوانه گندم و ویتامین های E و B۵ استفاده شده است؛ که ضمن حفاظت از موی نازک کودک، نقش موثری در برطرف کردن خشکی پوست سر، شادابی و لطافت مو ژداشته و موجب حجم دهی موها نیز می شود.

مواد شوینده بکار رفته در شامپو بچه ایروکس جزو شوینده های غیر یونی ملایم، ایمن و بدون ایجاد حساسیت هستند که باعث سوزش چشم کودک و تحریک پوست نمی شوند از این رو می توان از شامپو بچه ایروکس جهت شستشوی پلک و مژه نیز استفاده نمود. همچنین بزرگسالان با موی خشک  و آسیب دیده نیز می توانند با مصرف شامپو بچه ایروکس، به ترمیم و رفع خشکی موی خود کمک کنند.

 

13529

توضیحات تکمیلی

برند

ایروکس | Irox

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

200 گرم

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا مقدار مناسبی از شامپو را روی موی خیس قرار داده، به ملایمت ماساژ دهید و پس از چند دقیقه به خوبی آبکشی نمایید. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید.

مجوز

10557/16

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.