ماسک مو دوفاز کراتین و نرم کننده آی پلاس

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

یکی از بهترین روش های مراقبت از موها استفاده از ماسک های مراقبت از مو می باشد، باید بدانید شستشو دائمی موها با شامپو های مختلف باعث وارد شده صدمات گوناگونی به مو از جمله خشکی می شود، لذا برای مراقبت موها و از بین بردن مشکلات مربوط به مو، باید از ماسک های مو استفاده نمود. ماسک مو دوفاز کراتین و نرم کننده آی پلاس یک محصول بسیار مناسب و با کیفیت برای مراقبت از موها بوده که با خاصیت ترمیم کنندگی، در کاهش آسیب های وارد شده به مو موثر می باشد. ماسک مو دوفاز کراتین و نرم کننده آی پلاس حاوی کراتین بوده که به خوبی باعث ترمیم موهای آسیب دیده و افزایش نرمی مو می شود.

ماسک مو دوفاز کراتین و نرم کننده آی پلاس با تامین رطوبت مورد نیاز ریشه و ساقه موها، در افزایش نرمی و کاهش خشکی مو موثر می باشد. پروتئین های هیدرولیز شده موجود در این ماسک مو باعث ترمیم موهای آسیب دیده خواهد شد. ماسک مو دوفازکراتین و نرم کننده آی پلاس با تشکیل یک لایه محافظت کننده روی موها، از آنها در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند. مواد مغذی این ماسک مو با تغذیه رسانی ریشه موها، باعث بهبود رشد و افزایش ضخامت تار های مو خواهد شد.

ماسک مو دوفازی کراتین و نرم کننده آی پلاس

 

توضیحات تکمیلی

برند

آی پلاس | Iplus

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

250 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار كافی از ماسك را بر روی ساقه موی سر مرطوب یا نیمه مرطوب اسپری نموده سپس بدون نیاز به آبكشی، موها را به فرم دلخواه شانه زده یا سشوار كنید.

مجوز

38/12786

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.