شامپو بدن ضد قارچ اکتوپیروکس 1 درصد ایروکس

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شامپو بدن ضد قارچ اکتوپیروکس 1 درصد ایروکس محصولی ایرانی با ترکیبات گیاهی و شیمیایی کاملا موثر جهت درمان و پیشگیری انواع بیماری های قارچی پوست می باشد. ساختار ویژه این محصول از انواع ترکیبات و عصاره های گیاهی نظیر پیروکتون اولامین، عصاره آویشن باغی، عصاره برگ زیتون، عصاره روغنی بابونه، روغن جوانه گندم، آلانتوئین، د-پانتنول و لاکتیل تشکیل شده است. پیروکتون اولامین قوی ترین ترکیب ضد قارچ کاملا ایمن و غیر سمی است که بدون آسیب رساندن به پوست، انواع قارچ های موجود در سطح پوست را  کاملا از بین می برد. عصاره  های گیاهی موجود در این محصول نیز دارای خواص آنتی باکتریال، ضدعفونی کننده، ضد التهاب، ضد خارش، ترمیم کننده، مرطوب کننده و نرم کننده هستند که ضمن حفظ رطوبت و نرمی پوست، به خوبی آن را ضدعفونی کرده و به ترمیم قسمت های آسیب دیده پوست کمک می کنند.

مصرف روزانه شامپو بدن ضد قارچ اکتوپیروکس 1 درصد ایروکس علاوه بر درمان بیماری های قارچی از ابتلای مجدد آن نیز پیشگیری کرده و به سبب فرمولاسیون ضد التهابی، نرم کننده، مرطوب کننده و ترمیم کننده موجب بهبودی سریع انواع آسیب های، خارش و سوزش پوست می شود. همچنین مصرف مداوم شامپو بدن ضد قارچ اکتوپیروکس 1 درصد ایروکس در کاهش بوی نامطبوع بدن و بوی بد پا نیز بسیار موثر خواهد بود.

 

شامپو بدن ضد قارچ اکتوپیروکس 1 درصد ایروکس

توضیحات تکمیلی

برند

ایروکس | Irox

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

به مدت دو هفته هر روز استفاده شود و کف شامپو حدود ۱۵ دقیقه روی بدن بماند و سپس آبکشی گردد، همچنین می توان با آغشته کردن پنبه به شامپو، بطور مستقیم به مدت ۱۵ دقیقه روی عارضه استفاده کرد.

مجوز

۱۱۹۵۹/۱۶

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.