لوسیون ضد آفتاب فیزیکال صورت و بدن کودک SPF40 ایروکس

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

لوسیون ضد آفتاب فیزیکال صورت و بدن کودک SPF40 ایروکس از بهترین محصولات ضد آفتاب برای کودکان می باشد. این ضد آفتاب حاوی فیلترهای فیزیکی زینک اکساید و تیتانیوم دی اکساید است و قدرت حفاظتی بالایی دارد و به خوبی از پوست صورت و بدن کودک در برابر اشعه های UVA و UVB نور خورشید محافظت می کند. لوسیون ضد آفتاب فیزیکال صورت و بدن کودک SPF40 ایروکس به دلیل داشتن فیلترهای فیزیکی و معدنی، فاقد جذب سیستمیک است و بلافاصله بعد از استفاده از آن، فیلترهای فیزیکی عمل می کنند و از پوست حفاظت می نماید.

لوسیون ضد آفتاب فیزیکال صورت و بدن کودک SPF40 ایروکس تا 96 درصد از پوست صورت و بدن محافظت می نماید. این محصول حاوی عصاره های گیاهی است و در تقویت پوست صورت و بدن هم موثر می باشد. علاوه بر این، ضد التهاب، ضد قرمزی، نرم کننده و رطوبت رسان پوست هم می باشد. لوسیون ضد آفتاب فیزیکال صورت و بدن کودک SPF40 ایروکس بسیار سبک است و به سرعت جذب پوست می شود، بنابراین از آن می توان برای کودکان 6 ماه به بالا استفاده نمود. علاوه بر این، قابل استفاده برای بزرگسالان و مناسب برای دوران بارداری و شیردهی نیز می باشد.

 

لوسیون ضد آفتاب فیزیکال صورت و بدن کودک SPF40 ایروکس

توضیحات تکمیلی

برند

ایروکس | Irox

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

100 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

لوسیون را به مقدار مناسب روی پوست تمیز کودک قرار داده و به آرامی پخش کنید تا کاملا جذب شود. در استفاده از مقدار مناسب لوسیون برای تمام سطح پوست به هیچ عنوان مضایقه نکنید.

مجوز

۱۱۱۶۵/۵۶

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.