کرم لایه بردار ویتامینه AHA7% آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

جوش، لک و چین و چروک از جمله عارضه های پوستی هستند که همه ی انسان ها در طول زندگی به آن دچار می شوند. این مشکلات پوستی تاثیرات منفی بر زیبایی چهره و پوست دارد، بنابراین اکثر افراد به دنبال روش هایی برای رفع این مشکلات هستند. لایه برداری پوست از بهترین روش هایی است که به حذف لک، جوش، جای جوش و چین و چروک های سطحی پوست کمک می کند و سبب صاف شدن پوست صورت و بدن می شود. امروزه محصولات لایه برداری متنوعی در فروشگاه ها موجود می باشد که یکی از آن ها، کرم لایه بردار ویتامینه AHA7% آردن است.

کرم لایه بردار ویتامینه AHA7% آردن یک محصول لایه بردای ملایم می باشد که به صورت سطحی و خفیف پوست را لایه برداری می کند. این کرم حاوی آلفا هیدروکسی اسید، عصاره ی بابونه و ویتامین E و A است. کرم لایه بردار ویتامینه AHA7% آردن سلول های مرده و فرسوده ی پوست را حذف می نماید و بدین صورت لک و تیرگی های پوست را برطرف می کند. علاوه بر این، جای جوش، زخم، اصلاح و اپیلاسیون را هم برطرف می کند و موجب صاف، یکدست شدن و یکد رنگ شدن پوست می شود. کرم لایه بردار ویتامینه AHA7% آردن در روشن شدن و شفافیت پوست هم موثر می باشد و قادر است چین و چروک های ریز و سطحی پوست را هم رفع نماید.

کرم لایه بردار ویتامینه AHA7% آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

45 گرم

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

صبح و شب مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردن مالیده و بصورت ملایم ماساژ دهید. در طول روز از ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

مجوز

۱۱۷۱۸/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.