لوسیون ضد آفتاب کودک SPF 24 ایروکس

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

نور خورشید در کنار فوایدی که دارد و منجر به تولید ویتامین D در بدن می شود؛ می تواند اثرات زیان باری را نیز به پوست وارد کند. قرار گرفتن طولانی مدت در برابر اشعه شدید خورشید می تواند موجب سوختگی پوست شده و سلامت پوست را به خطر اندازد به ویژه در کودکان که نسبت به سایر گروه های سنی از مقاومت پوستی کمتری برخوردار هستند، این آسیب ها می تواند شدیدتر باشد. جهت حفاظت از پوست کودک در مقابل اشعه مضر خورشید،  انواع محصولات ضد آفتاب مخصوص کودکان تولید شده است که یکی از موثرترین آنها لوسیون ضد آفتاب کودک SPF 24 ایروکس می باشد.

لوسیون ضد آفتاب کودک SPF 24 ایروکس ساخت ایران است و مخصوص کودکان بالای 2 سال تولید می شود. دارای بافتی سبک است که به خوبی روی پوست کودک پخش شده و به سرعت جذب  پوست می شود. از جمله ویژگی های بارز لوسیون ضد آفتاب کودک SPF 24 ایروکس فرمولاسیون تخصصی آن است که با توجه به پوست حساس کودک از عصاره ها، روغن های طبیعی و ویتامین هایی همچون عصاره بید کانادایی،عصاره چای سبز و کریزانتلیس، روغن بابونه، روغن کنجد، روغن آووکادو، آلانتوئین، ویتامین های E، B5 و Cپایدار تشکیل شده است. لوسیون ضد آفتاب کودک SPF 24 ایروکس به واسطه ترکیبات موثری که دارد علاوه بر محافظت پوست کودک از هر دو اشعه مضر UVA و UVB، دارای خاصیت مرطوب کنندگی، نرم کنندگی، ترمیم کنندگی، ضد التهاب و قرمزی پوست است و می تواند به خوبی از پوست کودک در برابر آفتاب سوختگی محافظت کرده و به نرم و لطیف ماندن آن کمک کند.

یکی دیگر از ویژگی های لوسیون ضد آفتاب کودک SPF 24 ایروکس، طراحی جلد کودکانه ی آن می باشد. دو طرح بادکنکی و چتری برای جلد این محصول طراحی شده است؛ که در جذب و افزایش تمایل کودک به استفاده از آن تاثیر زیادی دارد.

 

 

لوسیون ضد آفتاب کودکان SPF24 ایروکس

توضیحات تکمیلی

برند

ایروکس | Irox

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

135 گرم

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

لوسیون را به مقدار مناسب روی پوست تمیز کودک قرار داده و به آرامی پخش کنید تا کاملا جذب شود. در استفاده از مقدار مناسب لوسیون برای تمام سطح پوست به هیچ عنوان مضایقه نکنید.

مجوز

55/415

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.