شامپو ضد شوره چرب سباروکس ایروکس

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شوره چرب از جمله انواع شوره های مقاوم است که به سختی درمان می شود. شامپو ضد شوره چرب سباروکس ایروکس یکی از بهترین و تخصصی ترین شامپوهای ایرانی در زمینه درمان کامل شوره چرب است که برای تمام افراد در سنین نوجوانی و بزرگسالی تولید شده و به صورت روزانه قابل مصرف می باشد.

در فرمولاسیون تخصصی شامپو ضد شوره چرب سباروکس ایروکس از مواد موثری همچون اکتوپیروکس، عصاره های گیاهی اکیناسه، گزنه و بید کانادایی، ویتامین B5، آمونیوم لورث سولفات، پلی کواترنیوم 10، کلیمبازول، سیکلو پیروکس و اسید سالیسیلیک استفاده شده است. اکتوپیروکس تنها ترکیب ضد شوره کاملا ایمن برای تمام گروه های سنی و خانم های باردار است که دارای خواص آنتی باکتریال، ضد قارچ و ضد خارش می باشد.

عصاره های گیاهی اکیناسه، گزنه و بید کانادایی علاوه بر کنترل چربی سر، دارای خواص ضد التهابی، ضد خارش و ترمیم کننده مو بوده و اثر ضد شوره بودن محصول را به شدت افزایش می دهند. آمونیوم لورث سولفات و پلی کواترنیوم 10 دو ترکیب موثر با قوی ترین میزان نرم کنندگی و مرطوب کنندگی مو هستند که ضمن ایحاد نرمی و لطافت در موها، در پیشگیری و درمان موخوره نیز موثر بوده و موجب ترمیم موهای آسیب دیده می شوند. کلیمبازول، سیکلو پیروکس و اسید سالیسیلیک نیز از مهم ترین ترکیبات شامپو ضد شوره چرب سباروکس ایروکس هستند که علاوه بر رفع کامل شوره چرب، با ایجاد لایه محافظتی روی ساقه مو از برگشت مجدد شوره جلوگیری می کنند.

 

شامپو ضد شوره چرب سباروکس ایروکس

توضیحات تکمیلی

برند

ایروکس | Irox

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

200 گرم

نوع مو

موی چرب

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا مقدار مناسبی از شامپو را روی موی خیس قرار داده، به ملایمت ماساژ دهید و پس از چند دقیقه به خوبی آبکشی نمایید. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید.

مجوز

۱۱۶۸۳/۱۶

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.