ژل شستشوی صورت سینره مناسب پوست نرمال تا خشک

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

استفاده از شوینده های مختلف برای شستشو پوست صورت یکی از روش های بسیار مناسب برای پاکسازی و حفظ سلامت پوست می باشد، اما بسیاری از افراد از شوینده های صابونی برای شستشو صورت خود استفاده می کنند، در حالی که این شوینده ها با از بین بردن رطوبت و چربی طبیعی پوست، موجب خشکی و ایجاد بیماری های مختلف پوستی خواهد شد، لذا در صورتی که سلامت پوستتان برایتان اهمیت دارد، باید از شوینده های مناسب و استاندارد استفاده نمایید. ژل شستشوی صورت سینره یک محصول مناسب برای پاکسازی آلودگی های پوستی بوده و می تواند سلامت پوست شما را تضمین نماید.

ژل شستشوی صورت سینره حاوی عصاره های طبیعی بسیاری بوده و می تواند باعث تقویت سلول های پوستی شود. ویتامین های به کار رفته در این شوینده با تشکیل یک لایه محافظت کننده روی پوست، از سلول های پوستی در برابر آسیب های ناشی از تابش اشعه های مضر نور خورشید محافظت می نماید. ژل شستشوی صورت سینره با پاکسازی کامل منافذ پوستی، باعث بهبود تنفس پوستی شده و در روشن سازی پوست نیز موثر می باشد. خاصیت مرطوبت کنندگی ژل شستشوی صورت سینره باعث نرمی پوست صورت شده و می تواند پوست های خشک را التیام بخشد.

 ژل شستشوی صورت سینره

توضیحات تکمیلی

برند

سینره | Cinere

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا صورت خود را با آب مرطوب نموده سپس مقدار کمی از ژل شستشو را کف دست ریخته به پوست صورت بمالید و ماساژ دهید.پس از1 دقیقه شستشو دهید.صبح و شب صورت خود را با ژل شستشو دهید.

مجوز

44/10620

نوع پوست

پوست خشک, پوست نرمال

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.