کرم ویتامین سی پلاس نئودرم

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

یکی از ویتامین های ضروری برای پوست ویتامین C است که دارای خاصیت ضد پیری است و مصرف آن به صورت موضعی نسبت به مصرف خوراکی، اثرگذاری بیشتری برای پوست دارد. ویتامین C باعث افزایش کلاژن سازی در پوست شده و موجب سفت شدن پوست و پیشگیری از ایجاد چین و چروک می شود. این ویتامین همچنین دارای خاصیت روشن کننده است و باعث باز شدن رنگ چهره و کم رنگ شدن لک های پوستی می شود.

کرم ویتامین سی پلاس نئودرم محصولی عالی برای جوان سازی پوست صورت است. این کرم حاوی ویتامین C، ویتامین A،روغن جوجوبا، آلفابیزابولول و AHA است. مصرف این محصول با داشتن ویتامین C باعث ترمیم و بازسازی صورت شده و با افزایش کلاژن سازی در پوست باعث درمان چین و چروک، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و افزایش استحکام آن می شود. این محصول همچنین با کم کردن رنگدانه ها پوستی باعث روشن شدن رنگ پوست، درمان لک های آن و شفاف و درخشان شدن پوست می گردد. کرم ویتامین سی پلاس نئودرم با داشتن AHA باعث لایه برداری ملایم پوست، صاف شدن، آبرسانی و نرمی و شفافیت آن می شود. این کرم دارای خاصیت ضد التهاب بوده و باعث تسکین تحریک و قرمزی پوست می گردد.

کرم ویتامین سی پلاس نئودرم

توضیحات تکمیلی

برند

نئودرم | Neuderm

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

در انتهای شب مقدار مناسب از کرم را روی پوست تمیز و خشک قرار داده و با حرکات دورانی، به آرامی ماساژ دهید، تا کاملا جذب شود.

مجوز

1454432558712751

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.