سرم مراقبت از صورت مورینگا

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شستشو پوست یکی از عوامل مهمی که است که باعث افزایش سلامت پوست می شود اما در صورتی که توسط شوینده های مناسب این عمل انجام نشود باعث وارد شدن آسیب های شدید پوستی خواهد شد، لذا استفاده از سرم های مراقبت از پوست می تواند راهکاری مناسب برای جلوگیری از ایجاد مشکلات پوستی باشد. سرم مراقبت از صورت مورینگا یکی از محصولات مناسب و با کیفیت برای مراقبت از پوست بوده که دارای خواص فراوانی برای پوست صورت می باشد. این سرم مراقبت از پوست به واسطه آبرسانی عمقی سلول های پوستی رطوبت پوست را به خوبی تامین کرده و مانع از ایجاد خشکی و کشیدگی پوست خواهد شد.

سرم مراقبت از صورت مورینگا یک محرک ساخت کلاژن است و می تواند با تحریک سلول ها به ساخت کلاژن از افتادگی پوست صورت جلوگیری کرده و مانع از ایجاد چروک های پوستی شود. این عمل یکی از موثر ترین روش ها برای جلوگیری از پیری زودرس پوست می باشد. لازم به ذکر است سرم مراقبت از صورت مورینگا دارای ویتامین های A,E بوده که می تواند موجب نرمی و افزایش سلامت پوست صورت شود. همچنین این سرم با تشکیل یک لایه محافظت کننده روی پوست، صورت را از آسیب های پوستی ناشی از اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند.

سرم مراقبت از صورت مورینگا

توضیحات تکمیلی

برند

مورینگا | Moringa

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

55 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار مناسبی از محصول را پوست تمیز صورت و گردن بمالید. این محصول همچنین زیر آرایش و یا در ترکیب با کرم‌پودر نیز قابل استفاده است.

مجوز

56/24155

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.