رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش

ناموجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

رژ گونه یکی از لوازم آرایش رایج در بین خانم ها است که باعث چشمگیر تر شدن آرایش و افزایش جذابیت فرد می شود. رژگونه باعث شاداب شدن چهره می شود و روشی مناسب برای برجسته تر نشان دادن گونه هاست. رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت محصولی عالی و باکیفیت است که دارای رنگ بندی جذابی می باشد و هر فرد با توجه به رنگ پوست خود می تواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کند. رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت مناسب انواع پوست هاست و دارای بافتی نرم و سبک می باشد به طوری که به راحتی روی گونه ها پخش شده و پوششی صاف و یکدست ایجاد می کند و هرگز باعث سنگین شدن پوست نمی شود.

رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت دارای یک براش است که به کمک آن می توانید به سهولت رژ گونه را روی پوست خود بمالید. رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت حاوی ترکیبات مرطوب کننده است که باعث رطوبت رسانی به پوست و نرمی و لطافت آن می شوند و از ایجاد خشکی و حساسیت پوستی جلوگیری می کنند. این محصول حاوی روغن آرگان و ویتامین E است. این دو ماده دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند و از پوست در برابر اثرات منفی رادیکال های آزاد محجافظت می کنند.

رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت

توضیحات تکمیلی

برند

نوت | Note

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

5.5 گرم

نوع پوست

پوست چرب, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

رنگ

02, 08

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

با توجه به رنگ و تناژ صورت و آرایشتان با اســتفاده از برس‌های مخصوص و حرکات دورانی برجستگی‌ گونه خود را با رژگونه بپوشانید.

مجوز

9280345023670931

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.