شامپو ضد شوره موی خشک درمالیفت

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۲۸,۵۰۰

موجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

علت نرمی موها و پوست سر سبوم ترشح شده از غده سبابه است اما چربی هایی که در آن قسمت جمع می‌شوند باعث جذب شدن غبار، دوده، سلول های مرده و سایر آلودگی های محیطی بر روی موها و پوست سر می‌شوند. شامپو ضد شوره درمالیفت دارای ترکیبات ضد شوره و التیام بخش پوست سر میباشد و مناسب برای افراد دارای شوره و کف سر خشک است. این محصول شوره های که به درمان مقاوم می‌باشند را از بین برده و در از بین بردن خارش، خشکی، التهاب پوست سر موثر واقع شده و باعث درخشندگی و نرمی موها می‌گردد. اغلب شامپو های موجود در بازار حاوی سولفات هستند. سولفات باعث ایجاد ماده سمی بنام دیوکسان می‌گردد که این ماده سمی از طریق پوست جذب خون می‌شود و عوارضی ناخوشایند در بدن انسان ایجاد می‌کند. در شامپو ضد شوره درمالیفت اثری از سولفات و نمک و پارابن دیده نمی‌شود.

در شامپو ضد شوره درمالیفت از سورفکتانت های فاقد سولفات استفاده شده که خاصیت ترمیم کنندگی و شویندگی بهتری دارد. همچنین دارای اسید آمینه هایی ضروری میباشد که مانع سفید شدن موها و ضد پیری است.  بنابراین یک محصول مناسب برای افراد دارای شوره و کف سر خشک است زیرا که از جدیدترین و موثرترین ترکیبات در این محصول استفاده شده است.

شامپو ضد شوره موی خشک درمالیفت

توضیحات تکمیلی

برند

درمالیفت | Dermalift

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

نوع مو

موی خشک

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

این شامپو را روی موهای خیس مالیده و ماساژ دهید تا خوب کف کند. سپس کف حاصله را 3-5 دقیقه روی پوست سر نگهداشته تا جذب شود. از این شامپو 2-3 بار در هفته و حداقل به مدت 8 هفته استفاده کنید.

مجوز

2161220284150004

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.