تونیک ضد ریزش مو پرومین سریتا

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

تونیک ضد ریزش مو پرومین سریتا محصولی مناسب جهت درمان ریزش مو در خانم ها و آقایان است. یکی از شایع ترین انواع ریزش مو، ریزش مو با الگوی مردانه یا ریزش مو آندوژنیک است که در اثر فعالیت زیاد آنزیم آلفا 5 ردوکتاز و تبدیل تستسترون به دی هیدروژن تستسترون ایجاد می شود. دی هیدروژن تستسترون یا DHT یک آندوژن است که سطوح بالای آن باعث ریزش موی آندروژنیک در خانم ها و آقایان می شود.

تونیک ضد ریزش مو پرومین سریتا حاوی ماینوکسیدیل است که تاثیر آن در درمان ریزش مو شناخته شده است. این ماده باعث طولانی شدن فار رشد مو و کاهش فاز استراحت موها شده و سبب رویش مجدد موها، ضخیم شدن تارهای مو و ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده می شود.  آپیژنین ماده دیگر موجود در این تونیک است که باعث بهبود خون رسای در پوست سر و رسیدن مواد مغذی به فولیکول و ریشه مو می گردد. اولئانولیک اسید یکی دیگر از ترکیبات این محصول است که باعث مهار آنزیم آلفا 5 ردوکتاز می شود و از این طریق باعث کاهش سطح DHT و توقف ریزش مو می گردد. یکی دیگر از ترکیبات این تونیک سدیم پی سی ای است که باعث درمان خشکی مو و پوست سر می شود. این محصول سرشار از انواع آمینو اسیدها و عصاره های گیاهی است که باعث تغذیه موها و ارتقاء سطح سلامت آنها می شوند.

تونیک ضد ریزش مو پرومین سریتا

توضیحات تکمیلی

برند

سریتا | Cerita

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

نوع مو

موی چرب, موی خشک, موی معمولی

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

روزانه 1 تا 2 سی سی (هر سی سی معادل 7 پاف اسپری) در نواحی ریزش روی پوست سر اسپری شود و به آرامی با نوک انگشتان ماساژ دهید.

مجوز

48/10712

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.