شامپو ضد شوره مو چرب دلانو

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شوره سر از مشکلات ناخوشایند پوستی است که تاثیر منفی زیادی روی ظاهر فرد دارد. شوره می تواند هم در افراد دارای پوست چرب و هم در افراد دارای پوست خشک اتفاق بیفتد. تغییرات هورمونی، دیر به دیر شستن موها و ابتلا به بیماری هایی مانند پسوریازیس، اگزما و درماتیت مهم ترین دلایلی هستند که باعث شوره سر می شوند.

شامپو ضد شوره مو چرب دلانو یک محصول عالی برای درمان مشکل شوره سر است. در فرمولاسیون این شامپو ماده لایه بردار سالیسیلیک اسید و ترکیبات گیاهی همچون عصاره برگ پیچک، عصاره مریم گلی، عصاره گل نسترن، عصاره پروپولیس، عصاره برگ رزماری و روغن برگ اوکالیپتوس وجود دارد که دارای خاصیت ضد باکتری، ضد قارچ و درمان کننده شوره هستند. این شامپو حاوی کمپلکس تنظیم کننده چربی مو، رفع التهاب، رفع خارش و پیشگیری از تکثیر باکتری و قارچ است و مصرف آن باعث تنظیم چربی پوست سر و درمان شوره می شود. استفاده از این محصول باعث مهار آنزیم ۵ آلفاردوکتاز می شود به همین علت تاثیر خوبی در کنترل مشکل ریزش مو دارد.

شامپو ضد شوره مو چرب دلانو باعث افزایش گردش خون در پوست سر و رسیدن بهتر مواد مغذی به فولیکول موها و در نتیجه رشد بهتر آن ها می شود. این محصول به رفع بوی ناخوشایند موها ناشی از تولید اسیدهای چرب در پوست سر کمک می کند. همچنین فاقد سولفات بوده و به ساقه موها آسیبی وارد نمی کند.

 شامپو ضد شوره مو چرب دلانو

 

توضیحات تکمیلی

برند

دلانو |Delano

کشور سازنده

ایران تحت لیسانس فرانسه

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

نوع مو

موی چرب

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار مناسبی از شامپو را به مدت 2 تا 3 دقیقه بر روی موهای مرطوب ماساژ دهید و سپس آبکشی نمایید. این عمل را مجددا تکرار کنید.

مجوز

570823

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.