شامپو رنگساژ سریتا مدل Silver

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

گاهی اوقات در اثر دکلره کردن اشتباه و یا استفاده از محصولات و رنگ موهای نامرغوب، موها به رنگ زرد در می آیند. این اتفاق چند روز یا چند هفته پس از رنگ کردن مو، ممکن است اتفاق بیفتد. روش های بسیاری برای پیشگیری از زردی موها پس از دکلره کردن وجود دارد، یکی از آن ها، استفاده از شامپو رنگساژ سریتا مدل Silver می باشد. این شامپو محصول کشور ایران می باشد و فاقد مواد مضر و پارابن می باشد.

شامپو رنگساژ سریتا مدل Silver حاوی عصاره ی آلوئه ورا و اسید های آمینه می باشد. این محصول به جهت رفع زردی موها تولید شده است و کدری موها را از بین می برد و سبب احیای رنگ مو و درخشان شدن موها می شود. شامپو رنگساژ سریتا مدل Silver در تقویت و تغذیه فولیکول های مو هم موثر می باشد و با رطوبت رسانی تارهای مو، موجب نرمی و لطافت موها می شود. علاوه بر این، شامپو رنگساژ سریتا مدل Silver به شانه پذیری بهتر مو هم کمک می نماید.

شامپو رنگساژ سریتا مدل Silver دارای ترکیبات ضد التهاب و آنتی اکسیدان است، این محصول از مو و پوست سر در برابر عوامل آسیب زا محافظت می کند. از این محصول می توان برای انواع مو استفاده نمود.

 

 

شامپو رنگساژ سریتا مدل Silver

توضیحات تکمیلی

برند

سریتا | Cerita

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

قبل از رنگ کردن یا رنگساژ مو، قسمت‌هایی از مو که در اثر دکلره یا رنگ کردن زرد شده را به مدت ۵ دقیقه با شامپو آغشته کنید..سپس آبکشی نمایید.

مجوز

56/25443

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.