ژل شستشو روشن کننده اسکالپیا

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شستشو دائمی پوست یکی از روش های بسیار مهم برای حفظ سلامت پوست می باشد بنابراین اگر قصد دارید که پوستی سالم و شاداب داشته باشید، توصیه می کنیم حتما به صورت روزانه صورت خود را شستشو دهید. بسیاری از افراد پوست خود را شستشو می دهند اما برای این کار از شوینده های صابونی و غیر استاندارد استفاده می کنند، باید بدانید استفاده از شوینده های صابونی به علت از بین بردن رطوبت و چربی پوست باعث ایجاد لکه های پوستی و خشکی پوست خواهد شد، بنابراین در انتخاب شوینده مناسب باید دقت لازم را داشته باشید. ژل شستشو روشن کننده اسکالپیا یک محصول بسیار مناسب برای شستشو روزانه پوست می باشد که با تامین رطوبت مورد نیاز سلول های پوستی نقش مهمی در برطرف ساختن خشکی پوست ایفا می کند.

ژل شستشو روشن کننده اسکالپیا دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد باکتریایی بوده به همین دلیل از رشد میکروب ها روی سطح پوست جلوگیری کرده و مانع از ایجاد لکه های پوستی خواهد شد. ژل شستشو روشن کننده اسکالپیا با کنترل ضخامت لایه شاخی پوست، و لایه برداری موثر در روشن سازی پوست نیز تاثیر فراوانی دارد. ویتامین های به کار رفته در این شوینده باعث افزایش سلامت و نرمی پوست صورت خواهند شد.

ژل شستشو روشن کننده اسکالپیا1

توضیحات تکمیلی

برند

اسکالپیا | scalpia

کشور سازنده

ایران

حجم

200 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار مناسب از ژل را بر روی پوست مرطوب مالیده و به آرامی و با حرکات مالشی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت 3 دقیقه بر روی پوست بدن نگه داشته سپس با آب ولرم خوب آبکشی نمایید.

مجوز

6264790301127

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.