سرم مو حاوی روغن آرگان آی پلاس

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

استفاده از شوینده های مختلف در طولانی مدت باعث وارد شدن اسیب های مختلف به مو ها و پوست کف سر خواهد شد، لذا استفاده از سرم های مو، برای تقویت موها و از بین بردن آسب های وارد شدن به مو، بسیار مناسب می باشد. سرم مو حاوی روغن آرگان آی پلاس یکی از سرم های مو بسیار با کیفیت بوده که می تواند با تشکیل یک لایه محاظت کننده روی موها، آسیب های وارد شده به مو مانند موخوره را به خوبی از بین ببرد. روغن آرگان استفاده شده در این سرم مو، دارای خواص فراوانی برای مو بوده و می تواند با تغذیه موها، باعث تقویت و بهبود رشد آنها شود.

سرم مو حاوی روغن آرگان آی پلاس با تشکیل یک لایه محافظت کننده روی مو، از موها در برابر آسیب های ناشی از سشوار و اتو مو جلوگیری می کند. این سرم مو دارای خاصیت رطوبت رسانی بالایی بوده و به همین خاطر مانع از خشکی موها خواهد شد. سرم مو حاوی روغن آرگان آی پلاس با از بین بردن الکتریسیته ساکن مو، در افزایش حالت پذیری موها موثر است. لازم به ذکر است، سرم مو حاوی روغن آرگان آی پلاس باعث افزایش درخشندگی و نرمی موها خواهد شد.

توضیحات تکمیلی

برند

آی پلاس | Iplus

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

60 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار کافی از سرم مو را بر روی کف دستها پخش کرده و به صورت یکنواخت بر روی ساقه موی سر مرطوب یا خشک مالیده به آرامی ماساژ دهید.

مجوز

6264790301219

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.
دریافت اپلیکیشن