سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین C50 آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین C50 آردن محصولی تخصصی جهت برطرف کردن تیرگی های پوست و لک های ناشی از افزایش سن در خانم ها و آقایان است، و به سبب فرمولاسیون فوق العاده ای که دارد حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان نیز می باشد و می تواند به کاهش چین و چروک های پوستی کمک کند.

در فرمولاسین تخصصی سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین C50 آردن از ویتامین C، رتینول، گلیسیرین، اسید هیالورونیک، کلاژن هیدرولیز شده و عصاره های پرتقال و عصاره بابونه استفاده شده است. از این رو  این سرم دارای قوی ترین خواص ضد لک، روشن کنندگی، ضد التهاب، مرطوب کنندگی، تقویت و استحکام پوست، کلاژن سازی و آنتی اکسیدانی می باشد. مصرف سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین C50 آردن به مدت 8 تا 12 هفته بدون ایجاد سوزش و التهاب در پوست، علاوه بر رفع انواع لک و تیرگی بدن و درخشندگی و شفافیت پوست. به سبب خواص آنتی اکسیدانی بالایی که دارد موجب محافظت پوست د رمقابل رادیکال های آزاد، افزایش کلاژن سازی در بدن، بهبود انعطاف پذیری پوست، ترمیم سلول های آسیب دیده پوستی، حفظ رطوبت و شادابی پوست و کاهش چین و چروک پوستی خواهد شد. همچنین در کنترل ترشح چربی پوست و بسته شدن منافذ باز پوستی نیز بسیار موثر است.

 

سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین C50 آردن

 

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

30 گرم

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

حداقل به مدت ۸ الی ۱۲ هفته، شب‌ها چند قطره از فراورده را بر روی لک‌های تیره و پوست تمیز و خشک به صورت موضعی استفاده کنید.

مجوز

۳۸/۱۴۹۳۲

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.