فوم شستشوی صورت سبولیفت درمالیفت مخصوص پوست چرب و جوش دار

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

مهمترین و در عین حال ساده ترین راه مراقبت از پوست شستن آن می باشد. شستشوی پوست هر گونه آلودگی و چربی را از بین برده و موجب شادابی و شفافیت پوست می شود. یکی از بهترین انواع شوینده ها جهت پاکسازی پوست، استفاده از شوینده های فومی است. این محصولات با فرمولاسیون ملایم مخصوص انواع پوست به ویژه پوست های چرب و جوش دار تولید می شوند. یکی از موثرترین شوینده های فومی، فوم شستشوی صورت سبولیفت درمالیفت است که مخصوص افرادی با پوست چرب و جوش دار تولید می شود.

فوم شستشوی صورت سبولیفت درمالیفت یک محصول آنتی باکتریال و ضد قارچ است که جهت شستشوی روزانه پوست های چرب تولید می شود. PH بکار رفته در این محصول 5.5 است که کاملا متناسب با پوست چرب و جوش دار می باشد. همچنین فرمولاسیون آن فاقد پارابن، مواد مضر شیمیایی و مواد صابونی بوده و بدون ایجاد حساسیت، خشکی و التهاب موجب پاکسازی عمیق پوست می شود. از این رو مصرف مداوم و طولانی مدت این محصول کاملا بدون عوارض بوده و موجب کنترل چربی پوست، درمان جوش های ایجاد شده، پیشگیری از رشد و تکثیر باکتری و قارچ های موثر در ایجاد جوش و شفافیت پوست می شود.

 

فوم شستشوی صورت سبولیفت درمالیفت مخصوص پوست چرب و جوشدار

توضیحات تکمیلی

برند

درمالیفت | Dermalift

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

150 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا پوست صورت را با آب ولرم خیس نموده، سپس مقدار کافی از محصول را روی آن مالیده و به صورت حرکات دورانی ماساژ دهید. پس از یک دقیقه آبکشی نموده و با یک حوله نرم و لطیف خشک نمایید.

مجوز

3383/ظ/56

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.