کرم ضد چروک ام کیو مدل C Booster

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۴۶۵,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

چین و چروک های پوستی در اثر عوامل مختلفی ایجاد می شود که اصلی ترین عامل آن بالا رفتن سن می باشد. محصولات بسیاری به جهت حفظ سلامت پوست و پیشگیری از ایجاد چین و چروک تولید شده است که یکی از آن ها کرم ضد چروک ام کیو مدل C Booster می باشد.

کرم ضد چروک ام کیو مدل C Booster حاوی شی باتر، روغن بادام شیرین، ویتامین C، عصاره ی آلوئه ورا و ویتامین E است. این کرم ضد چروک با افزایش سنتر کلاژن در پوست، به ترمیم و بازسازی پوست می پردازد و شل شدگی و افتادگی آن را بهبود می بخشد و موجب افزایش استحکام پوست می شود. علاوه بر این، به رفع چین و چروک های سطحی پوست نیز کمک می کند و با آبرسانی سلول های پوست صورت، از بروز چین و چروک های جدید جلوگیری می نماید. کرم ضد چروک ام کیو مدل C Booster حاوی آنتی اکسیدان است، بنابراین از پوست محافظت کرده و مانع تخریب پوست و پیری زود رس آن می شود. این محصول در تقویت و تغذیه ی پوست هم موثر می باشد و موجب شفافیت و روشن شدن پوست صورت می شود، پس در حفظ سلامت، زیبایی و جوانی پوست نقش بسزایی دارد.

 

کرم ضد چروک ام کیو مدل C Booster

توضیحات تکمیلی

برند

ام کیو | MQ

کشور سازنده

ایران تحت لیسانس فرانسه

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

30 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

صبح و شب مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردن مالیده و بصورت ملایم ماساژ دهید. در طول روز از ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

مجوز

5427646549072131

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.
دریافت اپلیکیشن