شامپو موهای رنگ شده درمالیفت

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شامپو موهای رنگ شده درمالیفت مناسب افردای ست که دارای موهای هایلایت شده و رنگ شده هستند. این محصول به تثبیت و محافظت از رنگ موها پرداخته و باعث نرمی و لطافت موها می شود. همچنین  ازخشکی مو جلوگیری می کند. هنگامی که موهای خود را رنگ می کنید رنگدانه های موجود در رنگ روی ساقه ها و رشته های مو جای می‌گیرند و امکان دارد که از شاخه‌های مو جدا شود به همین دلیل باید بعد از رنگ کردن از موهای خود محافظت کنیم. در میان محصولات متنوع باید شامپویی انتخاب کنید که علاوه بر تثبیت رنگ مو از موهای شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت کند. شامپو موهای رنگ شده درمالیفت علاوه بر اینکه فاقد پاربن، سولفات و نمک می باشد دارای اسید آمینه هایی ضروری نیز است و از موهای شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می‌کند. ویژگی‌های  دیگر این محصول خاصیت ضد پیری و جلوگیری از سفید شدن مو می باشد. از ترکیبات موثر و اصلی این شامپو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
Silsoft : Silsoft یک ترکیب پلیمری می باشد که به نرمی و لطافت موها کمک کرده و یک لایه محافظ روی ساقه های مو ایجاد می‌کند تا از عوامل محیطی فیزیکی مخرب جلوگیری کند.
Lanatellis: این ماده از مشتقات چای سیاه و عصاره نسترن وحشی به دست می آید. از ویژگی های این ماده می‌توان به ترمیم ساختار مو، جلوگیری از اثرات مخرب مواد رنگی و اشعه مضر نور خورشید، کاهش قرمزی و خارش کف سر اشاره نمود.

شامپو موهای رنگ شده درمالیفت

توضیحات تکمیلی

برند

درمالیفت | Dermalift

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

نوع مو

موی رنگ شده

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار مناسبی از شامپو را بر روی موی خیس زده و بخوبی ماساژ دهید. کف حاصله به مدت یک دقیقه روی مو بماند و سپس آبکشی کنید.در طی هر بار استحمام این عمل را دو بار انجام دهید.

مجوز

2161220284150009

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.