ریمل حجم دهنده اینفینیت مای

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

استفاده از یک ریمل خوب موجب بهتر جلوه دادن آرایش شما می شود. یک ریمل با کیفیت باعث می شود چشمان گیرا تر و زیبا تری داشته باشید. یکی از ویژگی های یک ریمل با کیفیت این است که حین زیبا سازی مژه های شما، ریزش نداشته باشد یعنی پس از گذشت چند ساعت از آرایش زیر چشمان شما سیاه نشود به عبارتی دیگر ماندگاری بالایی داشته باشد و هم چنین موجب ایجاد حساسیت، خارش، قرمزی و ایجاد اشک چشم نشود. اگر به دنبال یک ریمل خوب برای حجم دادن به مژه هایتان هستید، پیشنهاد ما به شما ریمل حجم دهنده اینفینیت مای است.

ریمل حجم دهنده اینفینیت مای با برسی متفاوت، باعث فر دادن به مژه هایتان می شود و هم چنین حجم قابل توجهی به مژه هایتان می دهد. این ریمل با حجیم نشان دادن مژه های کم پشت، چهره ای شاداب تر برای شما می سازد. ریمل حجم دهنده اینفینیت مای ماندگاری بسیار بالایی دارد و چشمان شما را سیاه نمی کند ولی پاک کردن آن از روی چشم با مواد پاک کننده ی آرایش بسیار راحت و سریع است. این ریمل به تنهایی برای زیبا و گیرا بودن چشم کافی است. با ریمل اینفینیت مای به چشمان خود روح ببخشید.

ریمل حجم دهنده اینفینیت مای

توضیحات تکمیلی

برند

MY | مای

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

10 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

از ریشه مژه ها شروع کنید و برس ریمل را به صورت زیگزاگ به سمت بالا بکشید برای پرتر شدن مژه ها این کار را 2 الی 3 بار انجام دهید

مجوز

1205587668672943

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.