چشم بند خواب سما طب پاکان

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

داشتن خوابی آرام و راحت خواسته هر فردی است زیرا خوابیدت باعث رفع خستگی و تنش های روزانه، آرامش روح و روان، کمک به سلامت جسمانی و بازیابی انرژی می شود. برعکس کم خوابی یا نخوابیدن در طول شب باعث خستگی و کسلی در طول روز، کمبود انرژی، ضعف در حافظه و تمرکز، پرخاشگری و آسیب رسیدن به پوست می شود.

چشم بند خواب سما طب پاکان به شما کمک می کند تا در طول شب خوابی آرام و راحت داشته باشید. چشم بند در واقع همچون ماسکی روی چشم ها را پوشانده و از نفوذ نور و روشنایی به چشم ها کمک می کند. چشم بند برای افرادی که عادت دارند با چراغ روشن بخوابند و افرادی که در محیط های پرنور قصد خوابیدن دارند و نور مانع ار خوابیدن و آرامش آن ها می شود بسیار مناسب است.

چشم بند خواب سما طب پاکان با وارد آوردن فشاری ملایم بر روی چشم ها به ایجاد آرامش در فرد و دفع استرس کمک می کند. همچنین در افرادی که به میگرن و سر درد مبتلا هستند این چشم بند کمک می کند تا با جلوگیری از تابش نور به چشم ها درد تا حد زیادی کاهش یابد. چشم بند خواب سما طب پاکان با فرم و حالت صورت هم خوانی دارد و به گونه ای طراحی شده است که از نفوذ نور از بخش زیرین چشم بند جلوگیری می کند.

چشم بند خواب سما طب پاکان

توضیحات تکمیلی

برند

سما طب پاکان | Sama Teb Pakan

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

رنگ

مشکی

شرایط نگهداری

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.