شامپو حجم دهنده و انرژی بخش 9 مورینگا مناسب پوست سر خشک و حساس

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شستشوی موها به صورت روزانه ممکن است باعث ایجاد خشکی و خارش و دیگر مشکلات کف سر شود. اگر با شناخت نوع مو و کف سر خود شامپوی مناسب استفاده کنیم دچار همچین مشکلاتی نمی شویم. خشکی پوست سر مشکل شایعی است که بسیاری از مردم با آن درگیر هستند. هم چنین اگر به موقع درمان نشود میتواند به یک اختلال جدی تبدیل شود و موجب ریزش موی شدید شود. مواد شیمیایی موجود در بعضی از شامپوها در اثر ماندگاری و استفاده ی طولانی مدت باعث ایجاد خشکی و خارش و حساس شدن کف سر میشود.

شامپو حجم دهنده و انرژی بخش 9 مورینگا انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی هست که از خشکی و خارش کف سر رنج میبرند. این شامپو ضمن پاک کنندگی قوی موجب رطوبت رسانی عمیق به کف سر و هم چنین باعث رفع خشکی و خارش و التهابات پوست کف سر میگردد. کافئین موجود در این شامپو باعث تقویت فولیکول مو میشود و ضمن جلوگیری از ریزش و افزایش رشد مو موجب افزایش حجم مو میشود. شامپو حجم دهنده و انرژی بخش 9 مورینگا برای کسانی که از خشکی و اگزما و پسوریازیس رنج میبرند بسیار مناسب است. از دیگر ترکیبات این شامپو کلاژن میباشد که موجب مراقبت از فولیکول مو، افزایش استحکام و ضخامت تار مو، رطوبت رسانی به تار مو و کف سر و پیشگیری از سفید شدن مو میشود. روغن بابونه در این شامپو خاصیت ضد التهابی و ضد حساسیت دارد و هم چنین در پیشگیری از موخوره و ترمیم و احیا ساختار مو نقش دارد.

شامپو حجم دهنده و انرژی بخش 9 مورینگا

توضیحات تکمیلی

برند

مورینگا | Moringa

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

400 میلی لیتر

نوع مو

موی خشک

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا مقدار مناسبی از شامپو را روی موی خیس قرار داده، به ملایمت ماساژ دهید و پس از چند دقیقه به خوبی آبکشی نمایید. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید.

مجوز

7548/ظ/56

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.