کرم ضد جوش و کنترل کننده چربی اسکن اسکین

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

کرم ضد جوش و کنترل کننده چربی اسکن اسکین، یکی از موثرترین محصولات ضد جوش ساخت ایران است که جهت درمان انواع جوش های زیر پوستی سرسیاه و سر سفید و بهبود التهابات ناشی از جوش و آکنه در پوست های چرب، مختلط و مستعد جوش طراحی شده است. این محصول حاوی ترکیبات کاملا ایمن و سازگار با پوست است و با کنترل چربی پوست، لایه برداری ملایم و ترکیبات ضد التهاب موجب درمان کامل جوش ها و التهابات پوستی ناشی از آن می شود.

کرم ضد جوش و کنترل کننده چربی اسکن اسکین بافت بسیار سبکی دارد و با جذب سریع به پوست به سرعت تاثیر می گذارد. در فرمولاسیون این محصول از ترکیبات موثری همچون عصاره سائوپالمتو، زینک و سالیسیلیک اسید استفاده شده است و دارای خواص لایه برداری، ضد التهابی، ترمیم کننده، آنتی باکتریال و ضد قارچ می باشد. کرم ضد جوش و کنترل کننده چربی اسکن اسکین با کنترل چربی پوست به مات شدن رنگ پوست کمک کرده و با ضدعفونی عمیق و لایه برداری ملایم پوست بدون ایجاد تحریک، موجب پاکسازی کامل منافذ باز پوستی، حذف سلول های مرده و انواع آلودگی، کوچک شدن منافذ باز پوست شده و یکدست، شفاف و لطیف شدن پوست می شود

 

 

کرم ضد جوش و کنترل کننده چربی اسکن اسکین

توضیحات تکمیلی

برند

اسکن اسکین | Scan Skin

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

30 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست مختلط

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

برای یک دوره حداقل 2 ماهه، روزی دو بار (صبح و شب) کرم ضد آکنه اسکن اسکین را بر روی پوست کاملا تمیز قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

مجوز

1392/ظ/48

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.