کرم ضد چروک قوی صورت ویلی کر

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

کرم ضد چروک قوی صورت ویلی کر حاوی راش اروپایی، عصاره ی آلوئه ورا، رازک، هیالورونیک اسید، نانو ذرات اکسید روی، تیتانیوم دی اکسید، ویتامین E، فیتیک اسید و پروتئین ابریشم می باشد. این محصول فوق العاده به منظور تقویت و محافظت از پوست تولید شده است و از پیری زود رس پوست جلوگیری می نماید.

کرم ضد چروک قوی صورت ویلی کر سبب افزایش کلاژن و الاستین پوست می شود و سلول های پوست را ترمیم و بازسازی می نماید و به درمان و پیشگیری از چین و چروک های پوست کمک می کند. فیتیک اسید موجود در کرم ضد چروک قوی صورت ویلی کر دارای خاصیت روشن کنندگی است و تیرگی های پوست را برطرف می کند و موجب شفافیت پوست می شود. این محصول ضد التهاب بود و قرمزی، خارش و حساسیت پوستی را درمان می کند. علاوه بر این، با مرطوب نمودن پوست، به بهبود خشکی و پوسته ریزی پوست کمک می نماید، بنابراین برای پوست های خشک و خیلی خشک هم مناسب می باشد.

کرم ضد چروک قوی صورت ویلی کر با افزایش استحکام پوست، مانع افتادگی پوست می شود. این کرم دارای ترکیبات آنتی اکسیدان و ضد آفتاب است و از پوست در مقابل عوامل آسیب زای محیطی، رادیکال های آزاد و اشعه های UVA و UVB نور خورشید محافظت می کند. کرم ضد چروک قوی صورت ویلی کر سبب شادابی و لطافت پوست می شود و از آن می توان به عنوان زیر ساز آرایش استفاده نمود.

 

کرم ضد چروک قوی صورت ویلی کر

توضیحات تکمیلی

برند

ویلی کر | WILLICARE

کشور سازنده

ایران تحت لیسانس اسپانیا

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

مقداری از کرم را بر روی پوست مالیده و به ملایمت ماساژ دهید تا جذب گردد.

مجوز

85941844589382278

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.