پودر کلاژن بیوتی کلاژینو

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

کلاژن یکی از مواردی است که تاثیر فراوانی در سلامت و جوانی پوست دارد، بنابران اگر می خواهید پوستی سالم و بدون چین و چروک داشته باشید، باید حتما به خوبی کلاژن مورد نیاز پوست خود را تامین نمایید. روش های مختلفی مانند استفاده از کرم های مختلف و استفاده از پودر های دارای کلاژن برای تامین کلاژن پوست وجود دارد، یکی از بهترین این روش ها استفاده از پودر کلاژن بیوتی کلاژینو می باشد. این پودر به خوبی کلاژن مورد نیاز بدن را تامین کرده و موجب جوانسازی و جلوگیری از پیری زودرس پوست می شود. در صورتی که به دنبال یک محصول که منبع غنی از کلاژن باشد می گردید، قطعاپودر کلاژن بیوتی کلاژینو یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

پودر کلاژن بیوتی کلاژینو خواص بسیار زیادی برای پوست، مو و ناخن ها دارد. این پودر باعث حفظ رطوبت طبیعی سلول های پوست شده بنابراین موجب از بین رفتن خشکی و کشیدگی پوست می شود. این پودر حاوی مواد مغذی فراوانی است که برای بدن بسیار ضروری می باشد. لازم به توضیح است این پودر حاوی مقادیر بالایی از بیوتین می باشد که این ماده حاوی چربی های اشباع شده است و برای سلامت و پوست و مو بسیار ضروری می باشد.

پودر کلاژن بیوتی کلاژینو

توضیحات تکمیلی

برند

کلاژینو | Collagino

کشور سازنده

فرانسه

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

تعداد در بسته

30ساشه

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا پودر کلاژینو را داخل لیوان ریخته، سپس نوشیدنی مورد علاقه خود را به آن اضافه نمایید و خوب به هم بزنید تا کامل حل شود.

مجوز

1808/ظ/35

نقد و بررسی‌ها

5 از 5
از 1 دیدگاه

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

  1. 5.0

    ثریا پاسخ

    عالیه این مکمل . من بعد از یک هفته حس کردم پوستم شفاف تر و روشن تر شده

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.