ماسک مو با آبکشی روغن آرگان مناسب موی خشک و آسیب دیده ماسینکس

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

خشکی، کدری، شکنندگی، موخوره، وزی و گره خوردن موها از جمله مشکلات رایج مو هستند که در اثر عوامل مختلفی نظیر عدم مراقبت از مو، استفاده مداوم از رنگ و دکلره، شستشوی افراطی مو، مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی نامناسب مو، استفاده بیش از حد وسایل حرارتی مخصوص مو و عوامل محیطی بوجود می آیند. برای بر طرف کردن خشکی و ترمیم موهای آسیب دیده محصولات بهداشتی متنوعی وجود دارند که یکی از موثرترین آنها ماسک های مو می باشند. این محصولات در دو نوع با آبکشی و بدون آبکشی برای انواع مختلف مو تولید می شوند.

ماسک مو با آبکشی روغن آرگان مناسب موی خشک و آسیب دیده ماسینکس یکی از موثرترین ماسک های موی ایرانی تحت لیسانس فرانسه است که آبرسان، مرطوب کننده، نرم کننده، تقویت کننده، ترمیم کننده و درخشان کننده قوی مو بوده و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد. این محصول فاقد سولفات است و برای انواع مو به ویژه موهای کراتینه، رنگ شده و آسیب دیده بسیار مناسب می باشد. فرمولاسیون تخصصی این ماسک مو حاوی عصاره روغن آرگان خالص، روغن جوانه گندم، ویتامین E، کراتین هیدرولیزه شده و گلیسیرین بوده و بدون تست حیوانی می باشد. مصرف این ماسک موجب رطوبت رسانی و آبرسانی عمیق ساقه مو شده، با تقویت و استحکام موها مانع از شکنندگی آنها می شود، موجب درخشان شدن مو می شود، موخوره، وزی مو و گره خوردگی را برطرف می کند، حالت دهنده مو است و باعث طراوت، شادابی، نرم کنندگی و حجم دهندگی مو می شود.

ماسک مو با آبکشی روغن آرگان مناسب موی خشک و آسیب دیده ماسینکس

 

توضیحات تکمیلی

برند

ماسینکس | Mucinex

کشور سازنده

ایران تحت لیسانس فرانسه

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

500 میلی لیتر

نوع مو

مو وز و مجعد, موهای کراتین شده, موی آسیب دیده, موی خشک, موی رنگ شده

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

بعد از شامپو کردن موها مقدار مناسبی از ماسک مو را فقط روی ساقه موها مالیده و ماساژ دهید و پس از گذشت ۵ الی ۱۰ دقیقه ماسک را از روی موهای خود به طور کاملا آبکشی نمایید

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.