کرم ترمیم کننده پوست ژیناژن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

پوست یکی از آسیب پذیرترین نواحی بدن است که در اثر سوختگی، خراشیدگی، نیش حشرات و عمل های جراحی به سرعت دچار زخم و جراحت می گردد. زخم ها در صورت ترمیم نشدن در ظاهر پوست اثر گذاشته و منجر به اسکار و لک های پوستی می شوند. برای درمان هر چه سریع تر زخم و جراحات پوستی محصولات ترمیم کننده و التیام بخش متنوعی تولید شده اند که یکی از بهترین آنها کرم ترمیم کننده پوست ژیناژن ساخت ایران می باشد.

کرم ترمیم کننده پوست ژیناژن حاوی موثرترین ترکیبات گیاهی و غیر گیاهی ضد التهاب و ترمیم کننده پوست نظیر عصاره پیاز، سیلیکون الاستومر، عصاره میموزا، آلانتوئین و ویتامین E می باشد. همچنین خواص آنتی باکتریالی و ضد التهابی قوی دارد و منجر به تسکین سریع انواع زخم و جراحت می شود. علاوه بر این کرم ترمیم کننده پوست ژیناژن سرشا از آنتی اکسیدان است و با افزایش تولید کلاژن به ترمیم و بازسازی سریع تر پوست کمک کرده و سلول های مرده پوست را از بین می برد. عصاره پیاز و سیلیکون الاستومر موجود در ترکیبات کرم ترمیم کننده پوست ژیناژن نیز از جمله ترکیبات موثر در پیشگیری از ایجاد جای زخم در سطح پوست می باشند. کرم ترمیم کننده پوست ژیناژن تسکین دهنده و التیام بخش التهابات پوستی است و  قرمزی و سوزش در محل زخم را به سرعت درمان می کند. از این رو استفاده از این محصول برای زخم های بدون ترشح، سوختگی های درجه یک، جراحی، لیزر، پیلینگ، اپیلاسیون و زخم های مزمن دیابتی بسیار موثر می باشد.

کرم ترمیم کننده پوست ژیناژن

توضیحات تکمیلی

برند

ژیناژن | Ginagen

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

40 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا پوست خود را به خوبی تمیز و خشک نموده و سپس مقدار مناسبی از محصول را بر روی پوست آسیب دیده خود زده و تا جذب شدن کامل آن ماساژ دهید., این عمل را روزانه 2 الی 3 بار تکرار کرده و تا زمان بهبودی کامل زخم به مصرف محصول ادامه دهید.

مجوز

2572/ظ/21

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.