کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 پوست چرب و مختلط ژیناژن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

در بین گروه های پوستی، پوست های چرب و مختلط بدلیل ترشح چربی بیش از حد پوست و ایجاد جوش و آکنه بسیار حساس بوده و لازم است که از محصولات ویژه مختص این گروه استفاده کنند. کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 پوست چرب و مختلط ژیناژن یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی است که قدرت محافظتی بسیار بالایی در برابر اشعه های UVA و UVB داشته و در سه رنگ 01 بژ طبیعی، 02 بژ روشن و 03 بژ تیره تولید می شود.

فرمولاسیون حرفه ای کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 پوست چرب و مختلط ژیناژن فاقد الکل، مواد چرب و جوش زا می باشد و با کنترل ترشح چربی پوست موجب مات و یکدست شدن رنگ پوست می شود. بافت این کرم بسیار سبک بوده و به سرعت جذب پوست می شود، در برابر آب و تعریق مقاوم است و با قدرت پوشانندگی بسیار بالایی که دارد علاوه بر محافظت از پوست می تواند به عنوان کرم پودر آرایشی نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این ضد آفتاب حاوی ویتامین E، آنتی اکسیدان، ترکیبات ضد چروک، ضد لک و آبرسان نیز می باشد و آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست را نیز انجام داده، چین و چروک های پوستی را کاهش می دهد و از ایجاد لکه های قهوه ای ناشی از لیزر، لایه برداری، سوختگی، جوش، زخم جلوگیری کند.

 

کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 پوست چرب و مختلط ژیناژن

توضیحات تکمیلی

برند

ژیناژن | Ginagen

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست مختلط

رنگ

بژ تیره, بژ روشن, بژ طبیعی

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب استفاده شود. هر دو ساعت یک بار تمدید شود. کرم باید به تمام نقاط پوست که در معرض آفتاب می باشد، اعمال شود.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.