ژل ضد جوش SOS سبولیا درمال فوکوس

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

یکی از شایع ترین اختلالات پوست های چرب که در اثر ترشح چربی زیاد و بسته شدن منافذ پوستی ایجاد می شود؛ بروز انواع جوش های ملتهب، سر سیاه و سر سفید است. برای درمان انواع جوش می توان از محصولات متنوع درمانی ضد جوش استفاده کرد. یکی از موثرترین محصولات ضد جوش ایرانی ژل ضد جوش SOS سبولیا درمال فوکوس است که بسیار قوی بوده و می تواند به سرعت موجب از بین رفتن انواع جوش های التهابی، سر سفید و سر سیاه شود.

ژل ضد جوش SOS سبولیا درمال فوکوس فاقد الکل، چربی، پارابن و مواد حساسیت زا بوده و مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه طراحی شده است. فرمولاسیون فوق العاده این محصول حاوی عصاره های گیاهی و ترکیباتی نظیر عصاره آلوئه ورا، اسید گلیکولیک و ترکیبات ضد التهاب، آنی اکسیدانی و آبرسان می باشد. عصاره آلوئه ورا یکی از قوی ترین مواد طبیعی آبرسان و ضد التهاب پوست است که از خشکی و چین و چروک پوست جلوگیری کرده و منجر به کاهش التهابات پوستی می شود. اسید گلیکولیک نیز یکی از موثرترین لایه بردارهای مورد استفاده در محصولات آرایشی و بهداشتی است که با حفظ رطوبت طبیعی پوست موجب حذف سلول های مرده شده و به درمان انواع جوش، لک و چروک های پوستی کمک می کند.

ژل ضد جوش SOS سبولیا درمال فوکوس میزان ترشح چربی پوست را کنترل کرده و علاوه بر درمان قوی و سریع  انواع جوش، موجب آبرسانی قوی پوست و کاهش لک و اسکارهای ناشی از جوش نیز می شود.

ژل ضد جوش SOS سبولیا درمال فوکوس

توضیحات تکمیلی

برند

درمال فوکوس | DERMAL FOCUS

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

40 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست مختلط

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

2 تا 3 بار در روز بر روی پوست تمیز استفاده کنید.

مجوز

1046471750299798

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.